Inlägg från: tvetalan |Visa alla inlägg
  • tvetalan

Bugaboo Buffalo !

Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)

• tvetalan
    moto skrev 2013-08-19 18:18:24 följande:
    en kompis beställde och det tog ca 1 v så jag som har bf i slutet av dec känner att det blir lite tidigt än så länge även om jag såklart vill!

Så snabbt alltså?! Grymt! Då kanske jag ska vänta ett bra tag till... BF i början på mars ;) kanske beställer i januari, februari då. LÄNGTAR!
  • tvetalan

Vilka babyskydd passar till buffalon? Finns det adaptrar att köpa såsom till cameleon? 

• tvetalan
    tvetalan skrev 2013-08-22 11:42:28 följande:
    Vilka babyskydd passar till buffalon? Finns det adaptrar att köpa såsom till cameleon? 
    Såg nu efter att ha varit inne på bugaboos hemsida att det finns 2 olika adaptrar, en till maxi cosi och en till den andra britax kanske den hette. Så problemet löst. Tråkigt dock att det inte verkar finnas någon adapter till BeSafe iZi go :(
  • tvetalan
    Lemondrop skrev 2013-08-23 08:39:36 följande:
    Är det inte samma som till MaxiCosi eller var det någon annan som passade på samma som MaxiCosi?
    Har faktiskt ingen aning. Får fråga i affären när det blir dags för jag fattar ingenting haha :)
  • tvetalan

Vilka åkpåsar förutom bugaboos egna passar i vagnen? Kan man investera i en med hål för fempunktsbälte och så passar den eller måste det vara deras egna? 

• tvetalan
    Margaux skrev 2013-10-08 15:58:19 följande:
    Jag har en Voksi Urban. Det var lite meck att dela selen för att få den på plats men det är väl bara så det är med Bugaboos selar....
    Okej tack för svar! Har nämligen köpt en åkpåse nu och vagnen ska inhandlas sen så jag kan ju inte prova. Tänkte också på att bugaboos är gjorda som typ "sitt"-åkpåsar och den jag köpt är liksom en påse ungefär. Det ska nog funka ändå, förhoppningsvis :)
  • tvetalan
    Emmaosv skrev 2013-10-10 15:16:03 följande:
    tvetalen jag har the buppa brands black star åkpåse i min buffel och det funkar fint! Jag låter honom bara åka i viloläge så jag har inte (ännu) delat selen så jag kan trä igenom den men ska göra det så småningom när åkpåsen sitter i hela tiden, lite för varmt med den vissa dagar ännu Cool

Ser jättefint ut! Så glad jag blir! Då kommer säkert åkpåsen passa ändå! :D 
    Och så fin vagn du har... Helt underbar ju :) Funderar på att köpa den färgen också när det blir dags. Läste någonstans att den var "för ljusblå" för att vara mörkblå men på din bild ser den ju riktigt bra ut! Glad 
  • tvetalan

Jag kommer nog också fixa så mitt chassi blir helsvart. Mannen har sånt där vad det nu heter på jobbet som man kan klistra på det mesta. Bilar till möbler! Vet att det finns en bloggerska som säljer sådana där på beställning för buffalon, perfekt utskurna så man bara ska kunna klistra på dom. Sök på google!

• tvetalan

Jag såg en man idag som körde vagnen med bara en hand. Såg lätt som en plätt ut :) men ska faktiskt till affärn o prova idag. Känna på den lite!

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !