Bugaboo Buffalo !
Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)
Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)
Vilka babyskydd passar till buffalon? Finns det adaptrar att köpa såsom till cameleon?
Vilka åkpåsar förutom bugaboos egna passar i vagnen? Kan man investera i en med hål för fempunktsbälte och så passar den eller måste det vara deras egna?
Jag kommer nog också fixa så mitt chassi blir helsvart. Mannen har sånt där vad det nu heter på jobbet som man kan klistra på det mesta. Bilar till möbler! Vet att det finns en bloggerska som säljer sådana där på beställning för buffalon, perfekt utskurna så man bara ska kunna klistra på dom. Sök på google!
Jag såg en man idag som körde vagnen med bara en hand. Såg lätt som en plätt ut :) men ska faktiskt till affärn o prova idag. Känna på den lite!