Inlägg från: Krusenberg |Visa alla inlägg
  • Krusenberg

Bugaboo Buffalo !

Jag har inga barn men kämpar för fullt för att bli gravida.

Jag SKA ha en sådan vagn! ???

Tycker den verkar komplett. Har "knarkat" vagnar ett tag då mina vänner har fått barn. Har hyffsad koll på vad jag vill ha så jag väntar med spänning på att få klämma och känna på denna vagn. Hoppas den lever upp till mina förväntningar!

• Krusenberg
    Krusenberg skrev 2013-02-16 08:18:24 följande:
    Jag har inga barn men kämpar för fullt för att bli gravida.

Jag SKA ha en sådan vagn! ???

Tycker den verkar komplett. Har "knarkat" vagnar ett tag då mina vänner har fått barn. Har hyffsad koll på vad jag vill ha så jag väntar med spänning på att få klämma och känna på denna vagn. Hoppas den lever upp till mina förväntningar!

De tre frågetecknena ska vara hjärtan.
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-18 17:26:51 följande:
    Pratat med en försäljare idag och här verkar det bli en Buffalo! Vagnen verkar ha allt och lite till.

De verkar vara slut lite varstans. Vart köper du din?
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-18 19:51:49 följande:
    Vagnen får inte säljas än! Så slut kan den inte vara. Köper i Kristianstad

Vissa av de hemsidor man kan förhandsboka den på har slut på dem står det.
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-20 07:34:40 följande:
    Förhandsboka kan man göra. Men vagnen för inte säljas, lämnas ut eller visas förrän 15 mars.

Antagligen har butiken beställt hem ett X antal och så det de antalen som är slut.

Nej det är ju det förhandsboka handlar om. Man bokar den för att kunna köpa och hämta när den kommer till butik.

Och den verkar vara slut där man kan förhandsboka.
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-20 15:17:46 följande:
    Alltså du kan boka en vagn i butiken. Alla butiker kan ta hem ett visst antal som de kan lämna ut 15mars. Jag antar att det är dessa som är slut.

Ja precis!
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-22 20:54:42 följande:
    Krusenberg: läste ditt sista inlägg fel, fick med ett inte... Nåja vi menar samma sak iaf. Men man kan boka sen bär de kommer ut. Så att de är slut är nog ingen större fara tror jag.

Butiken vi var i hade bestämt hem 3 Och beställer efterhand efter det. Vi vill gärna se innan vi bestämmer oss. Är ju en del pengar också

Ja det är ju en del pengar. Har inga barn ännu men jobbar på det. Har supoort från släktingar så vi borde kunna köpa en BB!

Längtar tills det är dags för oss att prova vagnar!
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-23 08:17:09 följande:
    Coffy: Jag ska ha i juli, så då ligger vi hyfsat nära!

Sweetjune: Det kommer säkert fler färger sen. Men både rosa/grönt/offwhite fanns att välja på suffletten.

Krusenberg: Enligt rykten ska vi också få sponsring, men det är rykten!

Släktingar är bra!

Håller tummarna att ryktena stämmer.
  • Krusenberg
    Loppastina skrev 2013-02-25 22:06:25 följande:
    Halloj! Jag har precis kommit hem från en sneekpeek, världspremiär på buffeln! Har tittat och känt och klämt och kört hit och dit! Och jag säger bara det! Den ska vi ha!!! :) den har verkligen precis allt som vi har saknat med Camen, aningen tyngre, men så mycket bättre.

Något som mannen kommer älska är att man fäller ut vagnen utan att trycka på knappar. Och väldigt lätt att fälla ihop! Sitsen satt högre upp vilket också är ett plus tycker vi. Och sedan hjulen så klart! Toppen! Funkar ju verkligen i både stan och i skogen! Större packningsmöjligheter under var det också. :) Bugaboos demoperson från Holland sa också att man kan ha vilken väska som helst hängande på schassit. Det tycker de ju inte att man ska ha på Camen iaf annars.

Vet inte vad mer jag kan säga, men finns frågor så kanske jag kan svara på de nu när jag faktiskt provat vagnen. :)

Avis!

Så fort den kommer i butik ska jag dit och klämma!!!

Fanns det något negativt?

Har sett på bilderna att det är ett glapp mellan suffletten och "skärmen"/bygeln. Vet inte om det är det på camen. BrA eller dåligt med glappet?
  • Krusenberg
    Loppastina skrev 2013-02-27 21:31:46 följande:
    Krusenberg: jaha! Jo men det kan det säkert göra. Jag tänker väl att bebben ligger lixom nere i vagnen och att själva blåsten inte kommer ner där. Och man kan dra suffletten mycket längre fram än på bilden. Så det blir mer som en kokong.

Ok!

Längtar tills jag ska klämma och känna på den!!
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !