Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Bugaboo Buffalo !

Fick min vagn idag. Lycklig som ett litet barn på julafton börjar plocka upp alla delar. Först ser jag att jag fått fel toppfärg. Hade beställt off white men fick svart. Sen ser jag att vagnen är sönder! Har mailat babyplus och väntar på svar men jag får garanterat skicka tillbaka chassit. Just bu känns det jäkligt bra att jag var ute i god tid. Bäbis dyker inte upp förrän i juli och tills dess ska ju alla delar vara på plats.

• gubbenhilfe
    Krusenberg skrev 2014-03-07 06:20:58 följande:

Nej vad tråkigt!

Vilken del är det på bilden?

Ska nog kolla igenom min vagn för nu blev jag nojjig...
    Det är den ena av de två som sticker upp som man fäster ligg- eller sittdelen på.
  • gubbenhilfe
    Tizi skrev 2014-03-27 12:51:14 följande:

Jag med!! Men en fråga till er som beställt, får man veta innan vilken tid den kommer till dörren? Vi jobbar ju båda två så det är ju ingen hemma. Kommer dom nästa dag då eller vad gäller? Vill ju inte missa leveransen!! :-/

Till mig hörde de inte av sig. Fick en lapp om att de försökt leverera. Jag körde ut till uppsamlingsstället och hämtade den dagen därpå. Men man kan boka in en ny adress tror så kan de leverera till ditt jobb istället.
  • gubbenhilfe
    Tizi skrev 2014-03-27 17:35:06 följande:

Ok så då lämnar dom till typ posten i närheten om man inte är hemma? Vi är troligtvis inte hemma om dom levererar dagtid nämligen men jag kan gärna hämta den själv nånstans i närheten så det är ju bra isf! smile1.gif

Vi hämtade vår på postens uppsamlingscentral, inte vårt vanliga ombud. Den var tydligen för tung. Jag hade beställt lite extra saker så om du bara beställt vagnen så kanske du klarar gränsen.
  • gubbenhilfe
    Lakrits skrev 2014-04-02 06:54:43 följande:
    Åh vad snygg!! Nu vill jag ha min med!
    Oj, hur klarade du av att packa ner den igen? Vår bäbis kommer i slutet av juli men min vagn står så fin och glänser i hallen och har gjort det i snart en månad. Jag brukar klappa på den lite när jag går förbi och drömma om sommaren.
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !