• kon

Bugaboo Buffalo !

Här är en till som suktar efter en buffalo :) Jag har några frågor till er som beställt från Holland.

1. Ingår sufflett och överdrag ( det som man kan välja färg på) som standard? I Sverige ser det ut som att man måste lägga till det extra, kanske fattat fel.

2. Jag har Bf 22/8 behöver man köpa solsufletten tro? Eller allt är ju relativt men är det HELT onödigt? :)

3. Har ni andra köpt extra dyna till både ligg och sitt delen?

Hoppas nån kan svara på mitt svammel :)

• kon

Tack för svaren! Det kanske är onödigt med solsufflett när bebben inte kommer förens i slutet på sommaren, hade nog köpt en om jag hade fått innan sommaren :) Vad har ni andra köpt för färg? Är lite sugen på den nya ljusrosa o svart, men är rädd att man tröttnar. Kanske bättre o köra på hel svart? Hur tänker ni? :)

• kon

Tack för svaren! Det kanske är onödigt med solsufflett när bebben inte kommer förens i slutet på sommaren, hade nog köpt en om jag hade fått innan sommaren :) Vad har ni andra köpt för färg? Är lite sugen på den nya ljusrosa o svart, men är rädd att man tröttnar. Kanske bättre o köra på hel svart? Hur tänker ni? :)

• kon

Var och tittade och provkörde en Buffalo i dag och har bestämt att det blir en sån :) Ska nog också beställa från Holland, låter ju som att man kan tjäna en hel del på att gör det! Ljus rosa och svart blir det för vår del. Vill ju ha den nu dock! Hihi :)

• kon

Kl

Har precis fått hem min buffalo från Holland. Är helnöjd men undrar lite om åkpåse, beställde med Bugaboos egna men tyckte inte den passade alls i liggdelen. Blev jätte klumpigt. Hur har ni "inrett" er liggdel till en nyfödd? Visa gärna bilder :)

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !