• F89

Bugaboo Buffalo !

Någon som har beställt buffalo från Holland nyligen? Vad fick ni betala?

Läste av en slump ett inlägg i en tråd om att donkeyn bara var 1000 kronor billigare i Holland nu och att hon fått info via offerten att de eventuellt ska strypa importen till Sverige eftersom butikerna här inte säljer så bra längre?

Jag hoppas såklart att det inte stämmer..

Någon som har hört något? Jag ska beställa en buffalo men hade tänkt vänta till juli/augusti..

• F89
    tvetalan skrev 2014-05-04 18:56:36 följande:
    Det har från 1 maj blivit dyrare att beställa från Holland. Högre priser & inga rabatter läste jag. Förut har man ju fått 15% på vagnen. Gäller alltså inte längre. Detta, enligt dem, för att folk ska köpa vagnen i Sverige istället.
    Nej vad besviken jag blir : (
  • F89

Jag vet inte om någon läser tråden längre men här kommer dagsfärska priser från Holland.

Jag skickade idag ut offertförfrågan på bugaboo buffalo svart (Alu.chassi), adapter till maxi cosi, maxi cosi easyfix och maxi cosi cabriofix. Jag räknar med att få ge ca 15 000 SEK om jag köper här i Sverige.

Har fått svar från Moeders Mooiste som ville ha 1330 euro och från babyhuys på 1296 euro. Väntar fortfarande svar från babyplus.

• F89

Babyplus ville ha 1338,50 euro och då fick man en valfri bugaboo sittdyna på köpet.

Samtliga erbjöd fri frakt.

För bara vagnen ville både babyhuys och babyplus ha 1049 euro men då erbjöd ju babyplus utöver det en sittdyna också. Vi kommer beställa från babyplus eftersom jag har hört bäst omdömen om dem.

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !