Inlägg från: jennyz |Visa alla inlägg
  • jennyz

Bugaboo Buffalo !

Inga fler synpunkter på vagnen? Är sugen på att köpa en, mycket pengar dock så känns bra att höra flera kommentarer före...
    Visst är den ganska rymlig? Jag har såklart sett den på affären men inte med bebis/barn i... ;) vår dotter är 11 mån nu (men rätt liten) inser nu att jag inte vill ha Emmaljunga vagnen som vi hade till storasystern som nu är fem, den är klumpig och sliten... Tycker att den verkar väldigt smidig, och bra med stora hjul även fram då vi bor i Norrland, så den borde klara snön rätt bra!?

• jennyz

Hur hittar du den? Googlade och hittade bloggen men inget om vagnen, har dock dåligt internet här i stugan så jag har inte kollat så mycket...

• jennyz

Jag kollade förresten på vagnen idag igen i butik, undrar om det verkligen är skönt att sova i sittdelen, den ska vara ergonomisk men det är lite konstigt att ha benen uppåt?

• jennyz

Nu är jag i alla fall ägare till en till slut, har ännu bara provat på grusvägen i stugan men är nöjd även där, längtar till jag får använda den hemma i stan...
    Den är otroligt rymlig, min dotter fyller ett år nästa vecka, hon är rätt liten, men hon har otroligt mycket plats, kommer absolut inte vara några problem att rymma henne i åkpåse på vintern!!! (Flera år...)

• jennyz

Jag har köpt den nya åkpåsen, har börjat använda den redan, hon har en lurvig jacka, mössa och vantar sedan bara vanliga byxor på nederdelen eftersom åkpåsen är så varm, smidigt och hon verkar trivas... ð???

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !