• Peak

Bugaboo Buffalo !

Jag för mig att det var här någon skrev om sin beställning från Holland och att man hade fått ett bra pris och åkpåsen på köpet nästan?
    Var det någon här?

Har mailat olika webshoppar i Holland för att se vilka som har bäst pris, vad har ni kommit fram till? Jag har inte fått svar från alla...lite oseriöst kan man tycka..

Jag är främst ute efter buffalo, adaptrar till maxi cosi och en bilstol, maxi cosi cabriofix.

• Peak
    emilsmamma skrev 2013-10-18 14:07:29 följande:
    Peak, som jag skrev i inlägget innan ditt fick jag bäst pris av babyhuys av de jag kontaktade. Verkar vara bra, snabb support och hemsidan är enkel då det går att välja engelska plus enkel online kortbetalning. Lycka till!
    ja jag fick en rabattkod av dem och det blev bra pris så jag tror jag struntar i de andra!
    Men kan inte hitta inlägget där någon sa att hon fick något (tror det var åkpåsen) väldigt billigt så det var bra att lägga till det i ordern Flört

Har du hunnit köra runt bebis i vagnen än eller har den inte kommit än?

Får lite beslutsångest när jag ska beställa, veta tt de är snabba, men skulle egentligen inte behöva beställa förrän i början av dec eller så men tänk om det jag vill ha tar slut och så måste man vänta flera veckor...
  • Peak
    Ello1 skrev 2013-10-19 20:30:11 följande:
    Jag har också beställt allt från babyhuys! Buffalon, sittdyna, åkpåse (den dyra), mugghållare, maxi-cosi babyskydd, myggnät samt bugaboo necessär för 11.500, inkl frakt!
    Mailade kundtjänst, då fick jag en rabattkod (på 10% tror jag) 
    oj hur fick du det så billigt??

La i de sakerna jag tror du menar i min varukorg och med 10% rabatt får jag fram ca 1395 € (ca 12,237:- )

Är det dessa saker du menar?

• Peak

ja valutan kan ju skilja en del, beställer man nu så droppar den väl nästa vecka Flört

Förde du över pengar eller betalade med kort?

• Peak
    Ello1 skrev 2013-10-19 20:30:11 följande:
    Jag har också beställt allt från babyhuys! Buffalon, sittdyna, åkpåse (den dyra), mugghållare, maxi-cosi babyskydd, myggnät samt bugaboo necessär för 11.500, inkl frakt!
    Mailade kundtjänst, då fick jag en rabattkod (på 10% tror jag) 
    frågade dem om myggnätet passade till buffeln, men de svarade att det inte gör det!? Är det så??

Fick lite bättre pris från Babyplus än Babyhuys, någon som beställt från Babyplus - hur lång tid tog det?
    De verkar gardera sig med 3-5 veckor!
  • Peak
    gosnosen skrev 2013-11-06 16:56:37 följande:
    Jag beställde från Babyplus! Det tog 4 veckor för att få vagnen efter att jag lagt ordern. Kontakten med dom har fungerat jättebra och jag är supernöjd :)

oj 4v - jag har ju 5v kvar till bf nu! Trodde det skulle gå snabbare! En kompis beställde från annan sida och fick hem den på en vecka!

Ingen som vet om myggnätet passar till buffeln?
    http://www.babyhuyswebshop.nl/Bugaboo-Mosquito-Net/en/product/30169/
  • Peak
    Ello1 skrev 2013-11-17 22:24:38 följande:
    Jag fick svaret att myggnätet passar, men det gjorde det INTE!  Eller så gjorde jag fel...
    säg gärna till om du hittar ett som passar=) 
    Jag fick den på mindre än en vecka från babyhuys, men det krånglade lite, fick seatlinern BARA efter två dagar.. sen kom allt efter en vecka, lite skumt=) 
    jahopp såklart...har inte provat än! Får väl sälja det till nån med Cam då!
    Vokrona skrev 2013-11-18 08:48:50 följande:
    Hej!
    Är det någon här som använder buffalo med maxi-Cosi? Jag testade lite igår och får inte bort adaptrarna från babyskyddet:) jag får bort det från chassit men son sitter adaptrarna kvar på Maxi-Cosi:) nån som vet hur man plockar bort dom??
    Ja du trycker på de små silverfärgade knapparna (är mina iaf på maxi cosi cabriofix)

Beställde min från Babyplus och det gick fort, de skickade den i onsdags och idag på morgonen (måndag) hade jag den!

• Peak

provade sittdelen några dagar men behövde liggdelen när vi reste bort igen, men är det inte meckigt att få in och ut den ur bilen? Jag hann inte komma på något bra sätt när vi bara testade! Tips?

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !