• Tizi

Bugaboo Buffalo !

Vart beställde du den?

tvetalan skrev 2013-12-27 09:56:05 följande:
    Det kommer säkert roliga samarbeten och färger framöver. Vagnen är ju ännu "ny" på marknaden liksom.

Vi beställde svart/svart häromdagen, bf i mars men kunde inte hålla mig när jag såg att den omfattades av mellandagsrean. Alltså fick jag en vagn som matchade holländska priser. Riktigt bra deal! Nu väntar vi ivrigt på att få hämta ut den i butik! :)

• Tizi

Jag tänkte att jag skulle börja maila runt till några sidor nu om pris. Vad har ni skrivit i era mail och till vilka ställen har ni mailat? Hur lång leveranstid brukar det vara? Jag har bf i juni så vill egentligen vänta med att beställa om det inte är några veckors leverans förstås!

• Tizi

Är det någon som har chassiskydd till buffalon? Såg på en blogg en som hade det! Kan man köpa det från Holland oxå tro?

• Tizi

Någon som beställt från "Moeders Mooiste"? Mailade fyra ställen igår och fick svar snabbt av dom. 895 euro för vagnen och sen ytterligare rabatt på tillbehör..

Väntar in svar från de andra..

• Tizi

Då kanske man vågar beställa från dom iaf då! Det var det billigaste erbjudandet jag fick!

Carolyn with 3 skrev 2014-02-11 19:35:11 följande:
    Jag har handlat från dem och blev väldigt nöjd. Bra service, snabb leverans. Och så fick jag godispåse och kakpaket också. *mums* 

• Tizi

Jag mailade bara och frågade jag är också lite sugen på en all black så jag ska nog maila igen och fråga exakt när den kommer innan jag beställer. Så får vi se vad det blir!

Liv2014 skrev 2014-02-11 21:53:32 följande:
    @Tizi:

Hur gjorde du för att få bättre pris än det som stod på sidan? Är också sugen på att beställa en vagn av dem.

• Tizi

Nu har jag beställt och betalat en buffalo all black!! Det blev från babyhuys eftersom det blev allra billigast därifrån för just all black mot de andra webshoparna när jag använde rabatten. Så nu blir det en låång väntan innan den kommer hem hit.. Är lite nervös för att nått ska gå snett nu när jag beställt så långt i förväg. :-/

• Tizi

Det står att all black vagnen kommer första veckan i april på hemsidan. Sen vet jag inte om jag får vänta ytterligare 3-5 veckor från det eftersom jag betala med 15% rabatten med längre leveranstid..

Norra Djurgårdsstaden skrev 2014-02-16 21:30:50 följande:
    @tizi vad fick ni för leveranstid?

• Tizi

Vad kul! Blev det en "vanlig" eller "all black" och varifrån?

Krusenberg skrev 2014-02-25 19:26:27 följande:
    Har nu betalat vagnen. Väntar med spänning på att den ska komma! :)

• Tizi

Jag har beställt och betalat min "all black" men den levereras ju inte förrän i april så då antar jag att 3 år gäller för min del då?

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !