Inlägg från: Krusenberg |Visa alla inlägg
  • Krusenberg

Bugaboo Buffalo !

Finns det ingen film som demonstrerar hur vagnen fungerar? Hittar bara filmerna från bugaboo men de visar inte så mycket tyvärr.

• Krusenberg
    Emmie T skrev 2013-04-19 23:36:42 följande:
    Idag kom vår Bugaboo Buffalo! Har kört runt den här hemma hela eftermiddagen och jag är så himla glad att vi bestämde oss för just den här vagnen. På bilderna är ståbrädan till blivande storebror monterad, och han har även provåkt och åker med som en kung! Babyskyddet är en MaxiCosi Cabriofix.

Köpte allt från babycare.nl och med dagens eurokurs slutade priset på nära 25% billigare än om vi köpt samma saker här i Sverige.

Nu är det bara lillasyster som fattas och vi längtar snart ihjäl oss!

Mycket snygg vagn!

Hur mycket skyddar regnöverdraget? Det ser ut som liggdelen är oskyddad?
  • Krusenberg
    Emmie T skrev 2013-04-22 22:00:56 följande:
    Regnskyddet täcker (precis som på B. Cameleon tex) hela överdelen och en liten, liten bit ner på sidorna. På vår Cameleon skyddade regnskyddet väldigt bra och detta är ju exakt likadant.

Blir inte sidorna blöta?
  • Krusenberg

Äntligen gravid, beräknad i slutet av maj. Tror vi får beställa i mars/april för att hinna få hem vagnen. Dock ska jag hålla koll på euron, hoppas den går ner lite framöver! ????

Vilka saker anser ni att man behöver beställa?

Myggnätet eller solskyddet?

Går det få på julöverdrag?

Kommer det nya färger?

Tacksam för svar!

• Krusenberg

Är det någon som har koll på eventuella nyhetssläpp för buffalon?

Jag har fått pris från babyplus och babyhuys. Babyplus priser gällde så länge jag svarade på mailet med priserna. Babyhuys pris gällde fram till mitten av februari. De kunde inte säga om rabatten skulle fortsätta senare.

Bad om pris på vagn, solskydd, yllefilt, åkpåse (plusvarianten) samt skyddsdyna.

15% rabatt på båda ställena.

Skiljde ca 500-700 sek i pris (beroende på valutan) till babyhuys fördel. Frakten kostar 30-40?.

Vågar jag avvakta eller ska jag handla redan nu (innan slutdatum för rabatten)?

Har BF i slutet av maj. Vagnen kommer hem i slutet av mars om jag köper den senast i mitten av februari.

• Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-01-23 23:16:27 följande:
    Bugaboo buffalo all black kommer i april någon gång. Kanske därför de inte kan säga något om priserna exakt. Dock så vet jag att babyhuys har haft "blogdiscount"- rabatten väldigt väldigt länge!

Tack för infon!

Vet du om det kommer några nya färger på tygerna också?
  • Krusenberg

Blir nog svart/svart för oss också och sen piffa upp den med andra saker och ev. köpa extra suflett.

Känns bara så tidigt att beställa nu...

• Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-01-24 06:57:47 följande:
    Det är min tanke också! Blir lättare att matcha olika färger med svart, har sett en hel del fina kombinationer :)

När har du bf? Jag beställde nog lite för tidigt men ville nappa på erbjudandet då det var. Har själv bf i mars och vagnen står nu fint o väntar på bebis :)

Har BF i slutet av maj. Får hem den i mitten/slutet av mars om jag beställer den i februari meddelade dem.

Bara jag som är så vidskeplig!

Fast händer det något går den ju alltid att sälja! Borde vara lätt då det inte finns så många begagnade.

Beställde du något mer än vagnen?
  • Krusenberg
    Mia86gbg skrev 2014-01-24 08:09:37 följande:
    Jag fick ytterligare rabatt hos babyplus bär jag uppgav att jag läst rekommendation på bloggen hejbaby.com.

Utöver "standardrabatten"?
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !