Bugaboo Buffalo !
Finns det ingen film som demonstrerar hur vagnen fungerar? Hittar bara filmerna från bugaboo men de visar inte så mycket tyvärr.
Finns det ingen film som demonstrerar hur vagnen fungerar? Hittar bara filmerna från bugaboo men de visar inte så mycket tyvärr.
Äntligen gravid, beräknad i slutet av maj. Tror vi får beställa i mars/april för att hinna få hem vagnen. Dock ska jag hålla koll på euron, hoppas den går ner lite framöver! ????
Vilka saker anser ni att man behöver beställa?
Myggnätet eller solskyddet?
Går det få på julöverdrag?
Kommer det nya färger?
Tacksam för svar!
Är det någon som har koll på eventuella nyhetssläpp för buffalon?
Jag har fått pris från babyplus och babyhuys. Babyplus priser gällde så länge jag svarade på mailet med priserna. Babyhuys pris gällde fram till mitten av februari. De kunde inte säga om rabatten skulle fortsätta senare.
Bad om pris på vagn, solskydd, yllefilt, åkpåse (plusvarianten) samt skyddsdyna.
15% rabatt på båda ställena.
Skiljde ca 500-700 sek i pris (beroende på valutan) till babyhuys fördel. Frakten kostar 30-40?.
Vågar jag avvakta eller ska jag handla redan nu (innan slutdatum för rabatten)?
Har BF i slutet av maj. Vagnen kommer hem i slutet av mars om jag köper den senast i mitten av februari.
Blir nog svart/svart för oss också och sen piffa upp den med andra saker och ev. köpa extra suflett.
Känns bara så tidigt att beställa nu...