Bugaboo Buffalo !
Peak, jag betalade med kort på babyhuys hemsida. Enkelt och säkert med secured by visa.
Peak, jag betalade med kort på babyhuys hemsida. Enkelt och säkert med secured by visa.
Håller precis på att montera ihop vagnen. Fattar inte riktigt sufletten? Den ser inte ut som i instruktionsboken.. Där finns 2 band som ska spännas fast på varsin sida om fästet man sen sätter i vagnen men min suflett har bara såna på nersidan. (Alltså den del som sen sitter mot vagnen.) så kan spänna fast i ploppen som sen klickas i ramen, men inte haken på andra sidan. Där är dessutom tyget sytt längre ner så det ligger liksom över den delen. Svårt att förklara men hoppas ni som har vagnen fattar. Hur ska det vara??
Gosnosen - tack gör svar! Tänkte att det kanske kunde va så men samtidigt kändes det konstigt då modellen är såpass ny. Men sufletten verkar ju stabil ändå så :)
Ny fråga till er som har buffalon: nu testar jag solsufletten (breezy sun canopy), myggnätet sluter inte helt tätt utan närmast sufletten och runt där man fäster bygeln är smala glipor. Är det så för er också?? (Lite dåligt tycker jag, en mygga behöver ju inte så mkt plats för att ta sig in..)
Peak, ja babyhuys skickar snabbare. Har själv försökt få info om myggnätet, inte fått klart svar me tror tyvärr inte det gör det. Du kan ju alltid maila och fråga där du tänker beställa vagnen. Det kan de helt säkert svara på. Själv satsade jag på solsufletten. Verkar bra som suflett men inte helt nöjd med myggnätet.
Men röd finns väl om jag inte minns fel? Inte orange dock.
Jag beställde solsuflett. Skulle säga att den är ljusgrå. Verkar bra med nätfönstrena att få in mera luft på sommaren. Dock var myggnätet en besvikelse, det sluter inte helt tätt.