Inlägg från: SweetJune |Visa alla inlägg
  • SweetJune

Bugaboo Buffalo !

Emmie T skrev 2013-04-22 21:53:24 följande:
    Med dagens eurokurs betalade vi 8853.99 SEK för en komplett vagn (sitt- och liggdel, toppset, regnskydd), mot 11500 SEK som den kostar i Sverige. Förutom själva vagnen beställde vi babyskydd + adaptrar att fästa skyddet i vagnen + basenhet till babyskydd, ståbräda + adapter till ståbräda, och en massa andra bebisprylar. Vad man behöver till är nog högst individuellt. Vagnen kommer komplett, och egentligen behövs inget köpas till om man inte som vi tycker att det är nödvändigt att kunna klicka fast babyskyddet direkt i vagnen, ha storebror på ståbräda etc.

Det var bra pris, tack för infon!
  • SweetJune

Vi kommer också satsa på denna vagnen när det är dags. Hoppas också på fler färger. Vilken holländsk sida tycker ni är bäst och billigast?

• SweetJune
    moto skrev 2013-06-11 10:03:46 följande:

Vilken röstar ni för? Har lite beslutsångest men vet nog vilken jag vill ha egentligen... Flört
    4,1,2,3 (i den ordningen)
  • SweetJune

Hej!

Jag undrar om ni har varit nöjda med Bugaboo Buffalo och om det är bra val av vagn? hur lång var leveranstiden och totala priset om man beställer från Holland? 

• SweetJune
    Tant Groda skrev 2013-08-14 19:53:57 följande:
    Sweetjune: Jag är jättenöjd med Buffalon! Så rekommenderar helt klart Buffalon
    Kul att höra! hur mycket fick du betala och ingår både ligg och sittdel i priset? vad bör man köpa till? Är gravid nu så det blir planer på att inhandla vagn till hösten :)
  • SweetJune
    limerick skrev 2013-08-15 13:01:38 följande:
    Fått pris från babyplus.nl för en Buffalo inkl frakt 919euro.
    Dvs ca 8000 kr.

Kan man få bättre tro?
    oj det låter jättebra. Måste man köpa till något?
  • SweetJune

Var och kikade på vagnen idag och den kändes jättebra! gillade den väldigt mycket. Svårt att välja färg däremot.

• SweetJune
    Peak skrev 2013-10-18 13:04:34 följande:
    Jag för mig att det var här någon skrev om sin beställning från Holland och att man hade fått ett bra pris och åkpåsen på köpet nästan? Var det någon här? Har mailat olika webshoppar i Holland för att se vilka som har bäst pris, vad har ni kommit fram till? Jag har inte fått svar från alla...lite oseriöst kan man tycka.. Jag är främst ute efter buffalo, adaptrar till maxi cosi och en bilstol, maxi cosi cabriofix.

Jag ska beställa samma som du fast pebble och inte cabriofix från babyplus. Vet att många beställt från dem eller Babyhuys tror jag dem hette. Be om att få prisoffert från båda.
  • SweetJune

Jag har fått hem min Bugaboo Buffalo och är jättenöjd! Gillar att den är något högre än andra vagnar och Bugaboos övriga modeller. Kan hålla med om att de inte har så stort utbud när det gäller färger...

• SweetJune

Hej!

Köpte en bugaboo buffalo för några månader sen och vår lilla bebis är beräknad till nu i mitten av april. Har inte tänkt på myggnät när jag köpte den.. hur har ni gjort? tror ni det behövs?

• SweetJune
    tvetalan skrev 2014-04-03 17:56:10 följande:
    Jag ska köpa en. Det blir flera grader varmare under suffletten nu. Kände för någon dag sedan när det var kallt och blåsigt ute. Kan ju bara tänka mig hur det blir i 25+ och sol med en svart sufflett!! Så det blir ett inköp för oss i alla fall :) sen ingår ju myggnät vilket är ganska bra att ha på sommaren!
    Tack för svar. Läste precis en blogg där de inte var nöjda med myggnätet på solsuffletten då det flög in myggor, det täckte inte hela.. 
  • SweetJune
    SweetJune skrev 2014-04-03 18:21:45 följande:
    Tack för svar. Läste precis en blogg där de inte var nöjda med myggnätet på solsuffletten då det flög in myggor, det täckte inte hela.. 
    Vi tyckte det var bra med att Buffalo hade en utdragbar sufflett som skyddar mot sol och trodde det skulle räcka.. men förstår nu att det kan bli för varmt.. men när ska man då använda den utdragbara suffletten som ingår om man bör ha en separat solsufflett under sommaren? 
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !