Inlägg från: Krusenberg |Visa alla inlägg
  • Krusenberg

Bugaboo Buffalo !

tvetalan skrev 2014-03-04 18:09:28 följande:
    Oroa dig inte, det brukar lösa sig! Vad var det som saknades egentligen?

Var tråkig och beställde svart suffla. Har dekorplastat vagnen nu så den är helsvart. Råtuff om du frågar mig ;) du beställde svart också?

Ja allt svart utom en grå yllefilt, grå sittdyna och sommarsufletten. Lättare att matcha med andra färger sen. :)

Var sittdynan som inte kom med i leveransen.

Vet du vad ni får?
  • Krusenberg
    Tizi skrev 2014-03-04 18:02:45 följande:
    Jag har beställt och betalat min "all black" men den levereras ju inte förrän i april så då antar jag att 3 år gäller för min del då?

Ja det borde vara så.
  • Krusenberg
    Krusenberg skrev 2014-03-04 18:01:15 följande:
    Har nu fått leveransen men det saknades en vara. Det är avbockad på deras följesedel men den fanns inte med i leveransen.

Har kontaktat dem och jag hoppas de hjälper mig.

Är det någon som råkat ut för liknande med babyplus?

Det har löst sig! :)
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-03-05 12:58:12 följande:
    Gud så skönt!!

Här är bebis redan på väg! :D

Heja heja!
  • Krusenberg
    Sade skrev 2014-03-06 12:57:20 följande:
    Skönt att höra

Passade på att köpa tillbehör för den slanten som jag sparade på att beställa vagnen från Holland. Bra logik va?

Jag beställde den dyra varianten av åkpåse, ståbräda med adapter, den lilla skötväskan, mugghållare och det avancerade solskyddet. Verkar väldigt praktiskt med det solskyddet som går att dra över hela vagnen med tanke på att bebisen är beräknad till mitten av maj.

Jag köpte också den åkpåsen samt solskyddet. Köpte även adaptrar till babyskydd, yllefilt och sittdyna. Blev 420kr mer än att bara handla vagnen i butiken här i stan.

Mycket bra priser!

Har också BF i maj. Fick hem vagnen i måndags. Jag vill gärna använda vagnen nu! :)
  • Krusenberg

Madrassen som följde med, räcker den eller har ni andra kompletterat med en annan madrass?

• Krusenberg
    gubbenhilfe skrev 2014-03-06 19:54:20 följande:
    Fick min vagn idag. Lycklig som ett litet barn på julafton börjar plocka upp alla delar. Först ser jag att jag fått fel toppfärg. Hade beställt off white men fick svart. Sen ser jag att vagnen är sönder! Har mailat babyplus och väntar på svar men jag får garanterat skicka tillbaka chassit. Just bu känns det jäkligt bra att jag var ute i god tid. Bäbis dyker inte upp förrän i juli och tills dess ska ju alla delar vara på plats.

Nej vad tråkigt!

Vilken del är det på bilden?

Ska nog kolla igenom min vagn för nu blev jag nojjig...
  • Krusenberg

Är det någon som har adaptrar till britax babyskydd?

Jg tittade lite närmare på dem och den vit apärren ska låsas mot vagnen. Eller?

• Krusenberg
    Krusenberg skrev 2014-03-07 08:47:05 följande:
    Är det någon som har adaptrar till britax babyskydd?

Jg tittade lite närmare på dem och den vit apärren ska låsas mot vagnen. Eller?

Vita spärren ska det stå.
  • Krusenberg
    mackan01 skrev 2014-03-27 10:23:50 följande:
    Glömde en fråga till!

Jag läste i forumet att vissa skrev att bugaboo ändrar till 3-års garanti? Måste man vänta med att beställa eller är det bara att registrera den i april? Finns det någon länk till info om detta som någon har?

Du måste vänta att beställa den fattar jag det som.
  • Krusenberg
    Lakrits skrev 2014-04-01 07:55:25 följande:
    Rättelse, 5a på kvalitet, 5a på funktioner och 3a på användning.

Vart hittade du detta?

Vore intressant att läsa.
  • Krusenberg

Är det någon som har bild på sittdelen i fullt liggläge med ett barn i vagnen?

Jag tycker vår sittdel inte är plan i liggläget, den lutar lite mer. Hoppas fler har så.

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !