Inlägg från: cilla1 |Visa alla inlägg
  • cilla1

Är inte detta mystiskt?

Nu undrar jag vad jag gör för fel. Maten kan variera men jag tränar varje dag

Detta är ett exempel på vad jag äter en dag:

Frulle: 100 situpps. En knäckemacka med makrill + pressad citron med vatten.

Mellis: En hand räkor

Lunchträning: Crosstrainer 30-40 min. Därefter Skinka, avokado och grönsaker till lunch.

Middag: Köttfärs med grönsaker

Kvällsprom i hög hastighet i ca 1 h.

Jag väger 51 kg och är 155 cm lån (kort)  Skrattande och är 38 år. 

Vad kan jag ändra på, så jag når mitt mål som är 48 kg?

Tacksam för råd av mer erfarna än jag.

:) Cilla         

• Svar på tråden Är inte detta mystiskt?
  • cilla1

Tack för intresse att svara. Solig

Jag satte upp ett mål på 15 kg för ett år sedan och det är det målet jag har i sikte.

Glöm ej att jag bara är 1 1/2 m hög :) 3 kg på mig är mycket. Och jag har säkert 2 kg på magen.

Sittuppsen brukar jag variera mellan antalet pauser men kör alltid med benen på stol :)

Känner att jag inte kan göra mer på maten jag äter... Är ju grymt tuff tycker jag själv.

Kan Burn X4 vara något? Har du provat det?        

• cilla1

Jag gör situps på morgon o kväll 200 per dag.

Kan inte promenera på morgonen pga barn... :) Men vad tror duom 15 min på cross hemma innan frukost, sen cross på lunch med 10 min rodd och prom hemma på kvällen? 

• cilla1

Tack Elinmamman ;)

Det enda jag är medveten om att jag lider av är stark envishet och målinriktning. Det omedvetna lär ha sin lilla gång ändå och inget jag varken vill eller kan påverka. Men det är min tro!

Alla blir vi kloka på vår egen fason.

XcsM... Tack :) Och jag försöker äta kalorier på förmiddagen men det blir lätt lite onaturligt att få i mig den kosten innan jag kommit igång med dagen...     

Ledsen för den ovetande men vad är plankan? Och stå så länge jag kan...? :)

Cilla  

• cilla1

Hej grattis :)

Jag förstår....! Jag är så jävla feg när jag är på gymmet bland bland alla knuttar :)

Jag ska släpa med mig min kollega som är i närheten av knutte så kanske hon kan vara snälloch visa mig... Jag ser ju fn inte ens hur man ska sitta stå eller ngt i dom där maskinerna.... Bara jag skulle kunna lyckas sätta mig  uppochned... och hur skulle det se ut :))))     

• cilla1

Grymt Ung Sambo :) TACK!

Tips om rumpa/mage träning hemma emottages tacksamt

Cilla   

Svar på tråden Är inte detta mystiskt?