cilla1 skrev 2013-02-14 11:55:44 följande:
Tack för intresse att svara.
Jag satte upp ett mål på 15 kg för ett år sedan och det är det målet jag har i sikte.
Glöm ej att jag bara är 1 1/2 m hög :) 3 kg på mig är mycket. Och jag har säkert 2 kg på magen.
Sittuppsen brukar jag variera mellan antalet pauser men kör alltid med benen på stol :)
Känner att jag inte kan göra mer på maten jag äter... Är ju grymt tuff tycker jag själv.
Kan Burn X4 vara något? Har du provat det?
Jo, men samtidigt är det ju skillnad på kilon och kilon

Jag har vägt 57kg och haft storlek 36, och så har jag vägt 60kg och haft storlek 32.
Nja, jag är väl ganska emot kosttillskott som skall ökar fettförbränningen och minska matlusten. Är man inte emot träning är det dessutom väldigt enkelt att genom träningen öka fettförbränningen genom långa (1,5timme +) öka fettförbränningen.
Du har inte möjlighet att lägga långpromenaden på morgonen och köra situpsen på kvällen? Kanske inte alltid men ibland? Det kan ge ganska stora effekter att konditionsträna på morgonen.
Och kanske variera crosstrainingen med lite intervaller någon gång då och då? Antingen på crosstrainer eller också löpning som är lite mer intensivt.
Och maten tycker jag inte du skall skära ner ytterilgare på. Det skall ju vara hållbart i längden, och jag tycker det låter som att du äter väldigt lite som det är.