• Jellybeanbaby

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Allt över 5 p = du överlever.
    Allt under 5 p = du dör.

Hur klarar du dig?

Själv fattar jag tag i skrivbordslampan (7p), sliter av skärmen, använder elsladden som rep, piska eller lassoo, knäcker sönder glödlampan mot marken, och attackerar zombies med detta vapen av stål och glaskross.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?
  • pluvdo

Golvmopp. Vad ger det? Lär ge mer än pottan jag hade till vänster om mig när samma fråga ställdes på Facebook för några veckor sedan i alla fall.

• Nockan

En soffkudde.. Kan jag kväva dem med den?

People change. Memories don't
  • Pallas

Min mobil... Jag ringer nog till Carol från The Walking Dead.

• Apopan

Räknas mitt barn? Han har ett rätt starkt bett och ett öronbedövande skrik.

Annars så är dammsugaren närmast. Rätt bra vapen kan jag tycka. Det är en kraftfull rejäl sak från Lux också.

• Jellybeanbaby
    Nockan skrev 2013-02-14 23:07:08 följande:
    En soffkudde.. Kan jag kväva dem med den?
    Definitivt!
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby
    dfuoih skrev 2013-02-14 23:06:29 följande:
    Hmm. 1 paket keso med sked.
    dfuoih förlorade en ärofylld batalj.
  • La Lola

Telefon...trådlös....kan jag ringa efter hjälp tro?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • fortsätt paddla

En katt.. Hehe:) hon är en blodtörstig liten sak.

Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?