Justus skrev 2013-02-16 09:47:16 följande:
Håller med!
Jag blir också avtänd av kondomanvändande. Creampie är det bästa, dvs när han kommer i henne. Tyvärr har porrindustrin gjort detta till sin grej, så att hon ska krysta ut det efteråt. Det är väl OK, men för att hon lättare ska kunna krysta ut det så gör killarna så att när de är på väg att komma drar de ut den så bara ollonet är är inne i henne och så runkar de sista biten. Då kommer satsen precis i slidmynningen och är lätt krysta ut.
Jag vill se hur han dunkar på och verkligen kommer inne i henne!
Man ska få en upplevelse av att det är äkta känslor och att kvinnan verkligen njuter. Amatörporr är bäst, och jag vill se kvinnor som är aktiva. Men inte aktiva på det sättet att de på hemskt krystat sätt säger en massa "fula" ord. Det är en kategori inom amerikansk porr där kvinnan har en tråkig aggressiv attityd och håller på och säger "fuck that pussy" och en massa annat trams och det är sååååå avtändande.
Nej, fram för äkthet, naturlighet osv. Vanliga kroppar, inte muskulösa män och trådsmala kvinnor med jättestora bröst utan folk som skulle kunna vara mina grannar!
Och de kör
t.om. med fejksperma rätt ofta för att det ska se ut att vara mycket mer. De brukar klippa precis efter att han ha kommit för att ha en inzoomad vy och då kan de ha applicerat allt möjligt där emellan :) Det är bara så löjligt... Det är inte det man vill se.