sextiotalist skrev 2013-05-23 16:12:29 följande:
Detta e inte Noni juice utan ett patenterat specialextrakt av plantan som är 200 ggr mer effektivt än juicen på att bilda kväveoxid i blodomloppet. Svårt för mig att se det som bluff iom mina 1½ år gamla kroniska hemorrojder försvann 3:e dagen jag tog det höstas och har ej kommit tillbaka.
Oj, behövde du så dyra preparat, jag köpte billigt på apoteket och hade haft dessa i två år och har inte kommit tillbaka. Jodu, jag har träffat det gänget som sålde den där juicien redan på 90-talet och jag har hört alltingt, de försökte ragga oss som säljare och jag kan argumenten innan och utan. De var inte friskare än vi andra som inte drack den, de fick sina förkylningar, en dog (av det som nonijuicen ansågs bota), de flesta gick igenom samma förkylningar, samma åkommor som de andra. Jag å andra sidan sänkte mitt höga blodtryck på 15 minuter.... på en motioncykel, från 145 till 125 (varit uppe på 155 i vila) [/quote] Jag tror inte heller att den juicen du pratar om är särskilt effektiv iom den är så utspädd med vatten och dessutom sönder-pastöriserad Sverige iom lagen Här ej Tillåter äkta fermenterad raw Noni juice och även den behöver man dricka offentliga mängder av innan man kan få effekt. Det är ju inte Noni juice min mamma tog. En helt annan produkt som är 150-200 ggr mer effektiv.