H&M vägrar ta emot trasiga kläder -
JAg har köpt FLERA leggings och träningsbyxor på H&M - Dessa får nästan utan undantag hål i grenen - sömmen i låret efter bara någon månad eller två - Ibland har jag gått tillbaka med dem och fått nya - utan kvitto - Men nu går det inte längre - Senast fick jag bytt ett par svarta träningsbyxor mot ett par likadana som fick hål efter 2 veckor!°
Jag köper rätt storlek men har lite tjocka lår - Oavsett - Jag köper rätt storlek -
Nu vägrar butiken ta tillbaka mina byxor utan kvitto - De var superotrevliga och trätte och bråkade med mig och när jag kontaktade H&M via mail menade dem på att de inte behöver ta tillbaka sina egna varor utan kvitto - Detta trots att det STÅR H&M i kläderna - Och jag menar - Det är ju rätt tydligt att denna modell tex inte är mer än två år gammal - Sånt kan ju dem se -
Jag är pissförbannad och undrar hur jag kan gå vidare? Jag har ett par byxor fortfarande hemma, men bara i år har jag slängt nästan 10°!!!!! par leggins med samma jädrans hål -
Jag har förstås slutat handla på H&M - Men jag vill ändå kunna reklamera mina skitbyxor - Hjälp!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-19 19:08
Ok - INGA fler kommentarer om att jag ska sluta handla på H&M eller börja spara kvitton - INTE relevant - Nu är det så här - Jag har kläderna hemma och ska ju ha rätt att reklamera dem enligt SVENSK LAG - Jag vill gärna att människor som har koll på konsumentlagen svarar - INGA PÅHOPP TACK!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-19 19:33
Nästan ingen här förmår svara på min faktiska fråga- Tack till er som faktiskt gjort det - Till er som påstår att jag är för tjock för att handla på H&M borde googla Egoinas lår som går ihop kampanj -
Live and learn