• Anonym

Ratsit?

Om en person bodde på Grangatan 2 förra året men flyttade därifrån och det stod fortfarande Grangatan 2 på Ratsit men nu så är det blankt, vad har hänt då?
    Alltså det som står är bara Förnamn Efternamn Personnummer och civilstatus, sen står det bara kommun utan någon adress.

Jag undrar om någon kan det här, alltså vill helst inte ha spekulationer. Kan personen

-ha begärt skyddad adress?
    -ha flyttat utomlands?

• Svar på tråden Ratsit?
  • Frontline

Jag brukar kolla på www.birthday.se/ vart folk bor nu för tiden, man måste bli medlem för att få se adressen annars ser man bara när dom fyller år...
    Det är gratis att bli medlem...
    Så kolla vad som står där...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Jag har flyttat utomlands och sökte på mitt födelsedatum. Jag finns inte ens med på listan även om jag fortfarande har svenskt pass och äger fastighet som jag skattar för. 

Men min fd klasskompis som jag vet  är född samma dag står med. 

• Frontline

Man behövde inte vara medlem och logga in för att se adressen såg jag

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (#2)

sökte på min man också, han finns inte heller med. Så när man flyttat verkar man inte vara med. 

• Anonym

Personen kan tex vara hemlös/sakna adress. Vi kan bara spekulera eftersom det inte bara finns en enda anledning till tom rad. Har man skrivit sig utomlands skulle jag säga att man inte finns med alls.

• Anonym
    Frontline skrev 2013-02-21 10:42:46 följande:
    Jag brukar kolla på www.birthday.se/ vart folk bor nu för tiden, man måste bli medlem för att få se adressen annars ser man bara när dom fyller år...
    Det är gratis att bli medlem...
    Så kolla vad som står där...

Det står okänd adress Börjar kännas hopplöst det här!
  • Anonym
    Anonym (#2) skrev 2013-02-21 10:45:45 följande:
    sökte på min man också, han finns inte heller med. Så när man flyttat verkar man inte vara med. 
    Har man flyttat inom Sverige är man absolut med :/
  • Zappa

Personen kan ha fått skyddad adres av någon anledning.

• Anonym

Saken är den att personen har släkt utomlands, så det är mer troligt att det rör sig om en utlandsflytt. Alltså om jag ser till vad jag tror. Det är inte "typen" som blir hemlös.

Svar på tråden Ratsit?