Gravid i Göteborg 2013
Fan, när Jag citerar från mobilen, så hamnar texten i citatet. Men det syns ändå va?
Fan, när Jag citerar från mobilen, så hamnar texten i citatet. Men det syns ändå va?
Freja är en fin dam, hon pruttar minsann inte 😁 (Att hon skiter vid matbordet, låtsas vi inte om) Utom om jag dricker mycket kolsyra, då pruttar hon massor. Så det kan vara värt att vara uppmärksam på.
Tips! Barnens hus i sisjön går i konkurs. Utförsäljning börjar på onsdag klockan 10.00. Tråkigt när barnaffärer försvinner. Men kul med utförsäljning.
Jag tänker faktiskt skippa det. Dels så har jag BVC-tid på onsdag klockan 10, och dels så har jag bränt alldeles för mycket pengar på sistone.
Det var 30% på vagnar. Men iaf 50% på kläder :) Men jag var inte där. Inte med två barn, det går ju inte :)
Fasiken!
Vilgott & lillpyret. Jag insåg precis att sonen är bjuden på barnkalas på söndag 12-14... Så jag kommer inte kunna komma på Me&I-träffen :(
Och jag menar såklart nästa söndag ![]()
Hej. Nu drar vardagen igång här :) Sambon är tillbaka på jobbet, och stora sonen på förskolan. Är det någon som vill ses nån gång? Skulle vara kul att få ansikten på er :) Om folk tycker att det är bökigt, jobbigt att synas på stan, så är ni alltid välkomna hem till mig :) Jag bor dock i Mölnlycke, vilket kanske är lite långt bort för vissa. JAg har bil och körkort och kan ta mig vart som. Är ni sugna?