Gravid i Göteborg 2013
Ännu närmare nu
Hoppas du ser sett i tid. Vi kör alltså träff imorgon
Fuck, skit. Går ju inte att citera från mobilen. Tänkte bara upprepa vad September2009 redan sagt egentligen. Träff imorgon i Balltorp. YAY!
Då hoppas vi att Vilgot och Lillpyret ser detta :)
Om nån är sugen på träff denna veckan, så är jag ledig varje dag :)
Jag vill också börja träna. Men då sambon är borta mycket, så vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop det, med två barn. Jag funderar på om det finns nån bra hemma-tränings-video eller så. Nån som känner till nån? Ska vi ta en träff hos mig nästa vecka?
Jag vet att man skall dels in texter i olika stycken. Det vet dock inte iPhone ![]()
Nån som vill ses onsdag el torsdag?
Nu har jag skaffat mig andra planer... Var ju inte nån jätterespons direkt...
Vilgot Och Lillpyret:
DU ska absolut inte känna dig misslyckad! Det är ju inget som du kan påverka. Isåfall är det väl dem som sytt som ska känna sig misslyckad.
Försök att inte klandra dig själv! Jag vet precis hur det känns att vara trasig efter en förlossning, då jag hade mycket problem efter första. Men för mig blev det bra av sig själv, till slut.
Kram!
Åhå!
Har hon fått ett namn nu också <3
Grattis, en än gång!
Hej Stina.
Är du möjligtvis den Stina som gick i Vättleskolan?
Nej tyvärr. ingen direkt koll.
jag fick däremot något som heter "förlossningskontrakt" i varberg. (där jag valde att föda). Och i mitt kontrakt ingick det att jag, när som helst under förlossningen kunde avbryta och få ett snitt istället.
Detta kontrakt hade jag för att min första förlossning var ett rent helvete. Och det vette sjutton om jag hade fått igenom något sådant i Göteborg.
Så om du vill veta mer om det, så kan du ju kontakta mig. Lättast via Facebook ![]()