Gravid i Göteborg 2013
Sen fick man stanna även på Östra tills dess att allt funkar å man känner sig redo...
men man kan väl välja först och om dom säger d e fullt på ett ställe får man ta d som d finns plats på? varberg känns långt...samma med näl
Jag är rädd för förlossningen. Jag har så låg smärttröskel. och nålrädd och rädd att nåt ska gå fel med. Men samtidigt är man förväntansfull över allt nytt som ska hända med.
fyy vilken dag Danii B. Men skönt allt gick bra.
får ja hoppa in här?
Bor i Surte och väntar mitt första barn, BF den 11 Juni..
Är nyinflyttad hit, kommer från värmland och skulle va jättekul att få nya vänner.. :)
Så är man i v 24. Tiden går. Vill bara ha vår och sommar nu så är man ännu närmare målsnöret.
Ställde mig på vågen igår...det var ingen rolig upplevelse. Har kämpat med kilorna ett bra tag innan man blev gravid, så det sitter kvar i huvvet att det är för mycket att väga 100. men vad gör man inte för den lille i maggen. Men sen blir det och kämpa igen.
23:e kan inte jag...då e d kalas i Gråbo för mig.
Känner mig helt mörbultad. Börjar bli jobbigt och böja sig ner. För att inte tala om att klättra upp för lastbilarna och sen hänga över en ram med. Hoppas min chef fixar mina papper nu annars kommer jag nog kolla på sjukskrivning snart