• WeeBee

Gravid i Göteborg 2013

Jag har börjat känna sparkar nu Tydligt! Igår kände till och med sambon sparkarna!
    Jag fick vänta till vecka 22 innan dessa små sparkar började kännas tydligt.
    Så kul! Jag har känt av henne flera gånger om under dagen idag...inte så mycket...men ändå tydligt å roligt! ÄNTLIGEN!

• WeeBee

Jag kan inte den 6e heller...ska till Malmö...å helgen därpå till Stockholm...kan alltså inte på helgerna förrän 20-21 eller 27-28 april. Men alla lär väl inte kunna samtidigt hur vi än gör så om ni får till en träff så önskar jag er en trevlig sådan...så kanske jag kan hänga på nästa gång istället.

• WeeBee

Jodå det är trevliga resor. Ska på tävling, coacha å träffa vänner, i Malmö...sen i Stockholm ska jag hälsa på min syster å bara ha lugnt å trevligt!

Det är kul att åka iväg...men man blir plötsligt väldigt uppbokad. Får passa på å åka iväg på såna små turer för mig själv nu medan jag kan...antar att det blir betydligt svårare sen

• WeeBee

Tiden har börjar gå så himla fort nu. I början tyckte jag att det segade fram, men nu kommer jag på mig med att inte ens ha hunnit eller tänkt på att gå in här å kolla eller kolla mina appar. Hehe...lite skönt faktiskt...för en gångs skull vill jag att tiden ska gå fort...så att jag snart får träffa vår lilla tös!

• WeeBee

Jag har mindre ont i korsrygg å rumpa nu...kanske för att jag tränar mycket mer ofta nu än i början av graviditeten.
    Däremot har jag börjat få lite ont å känna mig trött i övre delen av ryggen/bröstryggen. Vet inte varför, men kan ha att göra med mitt stillasittande jobb å att jag inte sitter bekvämt längre. Slarvar ofta med hur jag sitter pga att jag blir trött i kroppen av att sitta still så mycket. Får se om jag kan fixa till det på nått sätt.

Förresten...har ni bestämt tid å plats för fikan nästa helg?
    Malmö har blivit inställt så jag kanske kan komma med ändå.

• WeeBee

Solhem - Välkommen! Jag har BF 20 juli så den där väskan är knappt ens påtänkt än. Men du får gärna skriva in en lista över viktiga saker att ta med...så kan jag ju börja med att spara den!

• WeeBee

För mig går det bara bra! Har lite besvär med ont i ryggen, men på det stora hela mår Jag väldigt bra! Jag är pigg å har börjat få tiolbaka styrkan i gymmet igen...ovissa övningar känner jag mig till och med starkare än tidigare

Viktuppgången har stannat av lite som tur är! Ligger på 7-8 kg plus nu när jag strax går in v.27.

Men shit...v 27...tiden går fort!

• WeeBee

För mig går det bara bra! Har lite besvär med ont i ryggen, men på det stora hela mår Jag väldigt bra! Jag är pigg å har börjat få tillbaka styrkan i gymmet igen...ovissa övningar känner jag mig till och med starkare än tidigare

Viktuppgången har stannat av lite som tur är! Ligger på 7-8 kg plus nu när jag strax går in v.27.

Men shit...v 27...tiden går fort!

• WeeBee

Ähh...måste varit nått fel på sidan igår...nu kom ett extra av mitt inlägg in oxå.

• WeeBee

Jag har haft problem med korsryggen å smärta ner i rumpan sedan väldigt tidigt i graviditeten...men det blir inte värre i alla fall...så jag fortsätter att träna så länge det går. Å som sagt jag tränar hårt å är stark nu...så pass att det till och med förvånar mig

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013