Inlägg från: LillaLoppanT |Visa alla inlägg
  • LillaLoppanT

Gravid i Göteborg 2013

MissKaos skrev 2013-06-25 20:37:53 följande:

JAg är Så imponerar av dig som fixade detta med vändning.
    Själv har jag ägnat mig åt seriös shopping. Dvs, dom rear amningskläder nu, kan faktiskt ha dom redan nu... Ganska nöjd med detta.

JAg börjar nojja på om jag kommer få igenom min ansökan om graviditetspenning. Och min BM är på semester, så hon kan inte skicka in moderskapsintyget som ju krävs för att dom ska behandla ansökan. sen kommer svaret inom 30dgr tror jag. VIll veta för att planera jobbet etc.
    Jag tror till och med dom har upp till 60 dagar på sig med handläggingen av graviditetspenning... Men jag fick svar efter en dryg vecka :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Varför skulle den bli nesdtängd?
    Det finns la ingen tidsgräns på trådar längre?

• LillaLoppanT

Vad lustigt med så mycket angeredsfolk. Båe jag och September2009 är uppvuxna i Angered. (Fast september flyttade tidigt, och jag har inte bott där sen -95)

• LillaLoppanT

Här har det börjat ila massor, nere i bäckenet. Jag antar att det är för att bebisen är på väg ned nu när den fått lite hjälp, och ligger åt rätt håll.
    :) 

• LillaLoppanT

Igår ringde dom från babyproffsen. Vagnen har kommit! Först så tänkte jag att det är alldeles för tidigt att hämta den redan, men jag kan inte hålla mig :)
    Så imorgon blir det vagnhämtning! 
    Jag känner mig som ett barn på julafton :) (Ja, jag är en barnvagnsnörd utan dess like :))

Prick tre veckor till BF idag. 

• LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-29 13:50:42 följande:

Spännande! Vad blir det för vagn då?
    Det blir en svart Brio Smile :)

• LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-29 14:40:07 följande:

Nice. Påminner om den vi har.
    Och då undfrar jag förstås vilken ni har :)

• LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-29 15:18:52 följande:

Trille viper 4s
    Ja, dom är rätt lika ja, det stämmer. Lufthjul på båda, samma typ av sits osv... skulle vara kul att jämföra de två :)
  • LillaLoppanT
    MissKaos skrev 2013-06-29 15:11:16 följande:
    Jag funderade på ny sjal eller sele...
    Jag köpte Marias Beco Butterfly, längtar tills jag får testa den! Hade ingen bra sele sist (bara en babybjörn, som dödade mina axlar). Ser fram emot att bära mer i sele denna gång...
  • LillaLoppanT

Och nu när jag ändå avslöjat mitt stora nördiga barnvagnsintresse, så är jag ju såklart nyfiken på vad för vagn ni andra skaffat :)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013