• Anonym (fy fan)

Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären

Kvällens Fråga Olle Dokumentär  (21/2) får verkligen inte folk att vilja prova på att gå till en swingersklubb och det förstår jag. När man ser det där osmakliga fettberget som ligger där på bänken så är det inte direkt att det rycker mellan benen på en.

Jag förstår att folk kan vara tveksamma till att gå på swingersklubb om man tror det är sådana man möter där. Nu vet jag att så är inte alltid fallet men det är definitivt ingen bra reklam för swingersvärlden när dom visar det på det sättet.

Ni som funderar på att gå på klubb, får det inslaget er till att bli ännu mer nyfikna eller tappar ni lusten?

• Svar på tråden Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären
  • Anonym (Girl)

Blir inte sugen för fem öre

• Anonym (Carro)

Tänkte och skrattade högt för mig själv, aha...det är sådär alla FL:s swingers ser ut. Kröp förnöjsamt tillbaks i famnen på min hunk till man...

• Anonym

Jaha, så folk tror att alla som går på swingersklubbar ser ut som porrskådisar eller? Är ju liksom normala människor, tjocka eller smala, snygga eller fula som går dit.

• Anonym

Såg inte kvällens avsnitt. Men har sett många andra och jag mår illa varje gång. Förra veckan t.ex när karln låg hos en s.k. sjuksköterska med bandage runt benen och fick ström i snoppen + en slags huva över huvudet???!!

Eller när dom var på besök hos en porrbio, gammal sperma på stolarna och tjejen som låg där på en säng och det kom kille efter kille och satte på henne. Och hennes man stod bredvid och tittade på. 

Jag tappar lusten på både sex och män när jag sett programmen. Hur sjuka är folk när det handlar om sex egentligen?  Gör vad som helst för att få utlösning, alltså! Fy sjutton säger jag bara.

Inget är normalt längre.................. 

• Anonym (Carro)

Nej jag håller faktiskt med, det har bara blivit för mycket. Downton abbey är betydligt mer upphetsande än Outsiders och fråga Olle, man blir totalt avtänd!

• Nockan

För överviktiga/ feta människor kan/ får inte ha sex? Och ingen kan/ bör tända på dem?Obestämd

Alla ser ut som som Victoria Secrets- modeller?

People change. Memories don't
  • Anonym (Hunter)

själv anser jag att hela partnersbyte-swingers grejen är vidrigt...om det sen är victoria secret modeller eller bypasspatienter som utför det kvittar

• Anonym

vilken löjlig tråd! fråga ulle dokumentären e väl inte till för att du ska tända o ligga o onanera till?!? och så de hade vart okej om hon varit smal? hade du tänt till och börjat onanera då ellr?! herregud... gå in på en porrsajt o välj smala människor o glo på så kan du onanera ifred.

• jennii89
    Nockan skrev 2013-02-22 00:09:27 följande:
    För överviktiga/ feta människor kan/ får inte ha sex? Och ingen kan/ bör tända på dem? Alla ser ut som som Victoria Secrets- modeller?
    People change. Memories don't

Svar på tråden Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären