• Anonym (fy fan)

Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären

Kvällens Fråga Olle Dokumentär  (21/2) får verkligen inte folk att vilja prova på att gå till en swingersklubb och det förstår jag. När man ser det där osmakliga fettberget som ligger där på bänken så är det inte direkt att det rycker mellan benen på en.

Jag förstår att folk kan vara tveksamma till att gå på swingersklubb om man tror det är sådana man möter där. Nu vet jag att så är inte alltid fallet men det är definitivt ingen bra reklam för swingersvärlden när dom visar det på det sättet.

Ni som funderar på att gå på klubb, får det inslaget er till att bli ännu mer nyfikna eller tappar ni lusten?

• Svar på tråden Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären
  • Wittra
    Anonym (fy fan) skrev 2013-02-22 10:14:01 följande:

Du kan läsa en bok om att knulla men sålänge du inte har gjort det själv så vet du inte vad det innebär.  Teori en sak, praktik en annan. Vissa saker kan man läsa till sig vissa saker måste man ha utövat praktisk för att veta.

Jag visste inte att ditt konstaterande om den journalistiska synvinkeln var en fråga från din sida. Nästa gång avsluta med ett ? om du vill att det ska vara en fråga, annars ser jag det som ett påstående från din sida.
    Typisk retorik bara för att trycka till någon. Man kan inte ha åsikt eller uppfattning om något utan att ha upplevt det, Så jävla tröttsam kommentar. Hört talas om inlevelseförmåga? Slutledningsförmåga? 

Diskuterar du bara sådant som du själv upplevt och gjort? och vad förväntade du av en säsong i Fråga Olle som handlar om fetischer? Sedan, hör och häpna, finns det faktiskt folk som tänder på tjocka människor. Det finns till och med kvinnor och män som aldrig skulle nöja sig med en smal partner, så vad är problemet, vad är det du vill uppnå?

• shalse

Vad menas med cuckold? Nåja, var tvungen att sätta på det här avsnittet av Fråga Olle. Har aldrig tittat på det förr, struntar fullständigt i om folk är smala, tjocka eller har tre ögon. Det jag inte förstår med själva grejen är hur sjutton kan man ställa upp och vara med i ett sånt program, blir banne mig illa berörd! De visar ju i princip allt...

• shalse

Sedan så var männen i programmet motbjudande, hade man lika gärna kunnat ligga med Bert Karlsson.

• Jellybeanbaby
    shalse skrev 2013-02-22 20:34:48 följande:
    Vad menas med cuckold? Nåja, var tvungen att sätta på det här avsnittet av Fråga Olle. Har aldrig tittat på det förr, struntar fullständigt i om folk är smala, tjocka eller har tre ögon. Det jag inte förstår med själva grejen är hur sjutton kan man ställa upp och vara med i ett sånt program, blir banne mig illa berörd! De visar ju i princip allt...
    cuckold är när en man tillåter sin fru (partner) att bli "använd" av en eller flera andra män medan äkte maken ser på.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • shalse

Oj, hujedamej. Men tack för informationen, lärde jag mig något nytt.

Jellybeanbaby skrev 2013-02-22 20:37:32 följande:
    cuckold är när en man tillåter sin fru (partner) att bli "använd" av en eller flera andra män medan äkte maken ser på.

• Anonym (Eller hur)
    Nockan skrev 2013-02-22 00:09:27 följande:
    För överviktiga/ feta människor kan/ får inte ha sex? Och ingen kan/ bör tända på dem? Alla ser ut som som Victoria Secrets- modeller?
    People change. Memories don't

• Thaleya1
    Anonym (Carro) skrev 2013-02-21 23:50:27 följande:
    Nej jag håller faktiskt med, det har bara blivit för mycket. Downton abbey är betydligt mer upphetsande än Outsiders och fråga Olle, man blir totalt avtänd!
  • Orcha
    LunaLunatic skrev 2013-02-22 14:08:06 följande:
    Nä, borde vara BMI-krav på sådana klubbar! Och nåt utseendekrav, ifall en smal är ful. 
    Kanske inledande max BMI 25, minst B-kupa och sen om du uppfyller kraven får en panel bedöma ditt ansikte? Frågan är om ärr accepteras.

Karlarna kan dock vara feta och fula! (dessutom vet vi ju att fet = ful)
    Anar jag en viss ironi här?

It was love @ first sight, not the second though.
  • Rikard
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-02-22 16:29:10 följande:
    Vad är det med sådana människor? Ja, det svaret är ganska enkelt. De är annorlunda om man jämför med dig.

Så, är du nöjd med det svaret på din fråga?
    Måste bara få säga att jag beundrar dina korta klarsynta och kristallklara svar.
    Blir ofta avundsjuk för att jag inte själv lyckats svara så där på pricken som du gör.
    (Alltså lite beröm som inte har något alls med den här tråden att göra).
  • Anonym (Jonna)
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-22 20:37:32 följande:

Helt sjukt alltså
Svar på tråden Jag mår nästan illa när jag tittar på Fråga Olle-Dokumentären