• JaninaH

    Jag är 24 år och undrar, vad enligt dig är för gammal för mig?

    Jag är 24 år gammal, jag har en äldre karl. Jag är bara lite nyfiken på vad ni tycker är gammal, FÖR gammal enligt dig?


    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Svar på tråden Jag är 24 år och undrar, vad enligt dig är för gammal för mig?
  • JaninaH

    Hur gammal är din då? :)


    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH

    41 här i april :)


    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Pissenisse

    Jag sätter också gränsen på vad jag skulle reagera på till 15 år äldre. Ifall du hade varit under 20 så hade jag satt gränsen på 5-6 år...

  • JaninaH

    Men JAG förstår inte riktigt hur man kan sätta en ålder på kärlek, jag menar, innan jag träffade min karl så trodde jag aldrig att jag skulle falla för någon äldre som han är, 16 år äldre. Kärlek har verkligen ingen ålder Skrattande


    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • MiaIa 90

    Jag är själv 23år och min sambo 40år allså är han 17år äldre en mig inga problem med de.
    Kärlek är kärlig ovadsätt ålder. 

  • virre85

    Har alltid haft äldre killar. mitt ex var 20 år äldre och min man är 10 år äldre. 
    Jag har inte letat efter äldre det har bara blivit så. 


    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • JaninaH
    lostinspace skrev 2013-02-22 20:02:49 följande:
    32 år kanske, men varför skulle du bry dig om vad jag tyckte? :P
    det är inte så att jag bryr mig, bara nyfiken på vad folk tycker ;D
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • TrinityS

    En gubbe på 65 är för gammalt. Men allt under 50 är helt ok, du behöver ju nån som fortfarande kan få upp den liksom gumman Flört

Svar på tråden Jag är 24 år och undrar, vad enligt dig är för gammal för mig?