Anonym (Lata Anna) skrev 2013-03-04 07:56:12 följande:
Jag är mållös, vet faktiskt inte vad jag ska säga mer än JIPPI kanske?!

Eller så har gravitationen ändrat sig sedan invägningen...... 58,5!! Det är ju helt sjukt (från 60,9 i måndags) och lördagens vansinnesätning hela dagen! Var tvungen att även väga mig på badrumsvågen, men den visade ytterligare 1kg mindre (tycker inte den är pålitlig) men det är nog inget fel på min (garderobs)våg för den brukar visa 1kg mer. Jag måste ju ha gjort någon jätteförändring som jag själv inte tycks ha insett, undrar om det kan vara att jag undvikit pasta, ris och potatis (och bröd!), för jag äter nog ganska mycket av det annars. Jag har nog varit dålig på att "lägga till" annat istället (för vad äter man istället som inte redan då finns på tallriken??), utan jag har bara tagit bort halva tallriken med pasta och i.o.f. ätit lite mer sallad kanske... måste ju bero på det? Men jag har inte mått dåligt eller varit hungrig, då har jag ju ätit mellanmål. Min kropp kanske helt enkelt behövde den där överdrivna överätingen i lördags! Måste tänka på det den här veckan då, att kanske äta lite mer? Fast det mesta är nog vatten! Men jag tycker det är lite märkligt att den visade så mycket minus efter lördagen, jag var som en svullen ko igår!
Mickan, du är absolut inte ensam! Och jag kan nästan svära på att du inte ätit i närheten av så mycket skräp i helgen som jag gjorde....... Skärpning den här helgen som kommer!
Jag ska iallafall inte ut på krogen, tror det var där det sprack för mig.
Nu måste jag planera veckans mat och sen blir det plugg! Och jag satsar stenhårt på en promenad idag!
Grattis, jag förstår att du blev lite förvånad, men du kickstartade nog kroppen lite. Men även om
du går ner så är det inte bra att äta så där för tarmar och magen. Och det är rätt mycket salt
i den typen av mat också.
Här stod vågen på 56.3 så 600 gram från förra veckan vilket jag är väldigt nöjd med. Nu är jag tillbaka inom mitt eget normal-intervall och mer än så kräver jag inte.
Maten i helgen: Lördag blev inte så bra. Vi gick på djurparken hela dagen och ingen av oss fick i oss ordentlig mat, jag åt en pizza på kvällen. Igår blev det bättre och dagen avslutades med en helt fantastisk sushi
Träningen: Blev ingen organiserad träning (löpning) har sträckt mig i en vadmuskel

Men det blev ju ändå 5 timmar på djurparken (ståendes-gåendes) och igår var jag ute och sparkade boll med lilltrollet i en timme, så lite fick jag röra på mig alla fall.
Nu tar jag nya tag och hoppas komma under 56 denna veckan. 3 träningspass är planerade och ett fjärde om jag får tid (vi är mitt uppe i en flytt).