• Solskenskille

    Påvens homosexuella möten i bastuklubbar

    Enligt en artikel i Aftonbladet har påven vid upprepade tillfällen setts med ett gäng homosexuella män i en bastuklubb samt andra ställen.

    Vad tycker ni om detta?
    Tror ni att det har något att göra med hans avgång
    Tror ni at det var några barn involverade?

    Själv tycker jag väl att man ska få ha vilken sexuell läggning man vill, sålänge man inte påtvingar sin/någon annan sexuell läggning på någon annan.

    Finns väl ingen som tvingar på en sexuell läggning mer än Påven himself?

    Läs på aftonbladet: www.aftonbladet.se/nyheter/article16299106.ab

    Diskutera! 

  • Svar på tråden Påvens homosexuella möten i bastuklubbar
  • Queenie70

    Nu stod det väl inte att påven själv deltagit i dessa möten, men jag måste säga att jag misstänkte att NÅT skulle komma att uppdagas när han avgick med orden "vi är alla syndare".

  • ummabdilleh

    finns hur mkt hemligheter som helst med katolska praster, i vatikanen och utanfor..massor har tex alskarinnor och barn som ingen vet om..detta har vetats om i manga manga ar, i alla fall av oss som ar fran  dessa lander..vi vet vad som pagar, men det goms val

  • Rataxes
    ummabdilleh skrev 2013-02-23 20:39:09 följande:
    finns hur mkt hemligheter som helst med katolska praster, i vatikanen och utanfor..massor har tex alskarinnor och barn som ingen vet om..detta har vetats om i manga manga ar, i alla fall av oss som ar fran  dessa lander..vi vet vad som pagar, men det goms val

    Det är väl inget unikt för katolicismen, allt prästerskap har massor av hysch hysch för sig. även imamer...
    Jag köper alltid blandfärs för då vet jag att minst 2 djur har dött.
  • ummabdilleh
    Rataxes skrev 2013-02-24 18:13:44 följande:

    Det är väl inget unikt för katolicismen, allt prästerskap har massor av hysch hysch för sig. även imamer...

    imamer behover inte ha hemliga alskarinnor eller hemliga barn eftersom de far gifta sig..
  • Queenie70
    ummabdilleh skrev 2013-02-24 18:55:33 följande:
    imamer behover inte ha hemliga alskarinnor eller hemliga barn eftersom de far gifta sig..



    Ett giftermål är väl inget hinder för en älskarinna. Inget prästerskap är som sagt förskonat ufrån otukt i diverse uppfinningsrika former. Ungefär som normalbefolkningen skulle jag tippa.
  • ummabdilleh
    Queenie70 skrev 2013-02-24 19:06:07 följande:


    Ett giftermål är väl inget hinder för en älskarinna. Inget prästerskap är som sagt förskonat ufrån otukt i diverse uppfinningsrika former. Ungefär som normalbefolkningen skulle jag tippa.

    ja det forekomer overallt, men kanske mer bland de som inte far gifta sig och skaffa familj..det ar svart att leva sa hela sitt liv
  • Rataxes
    ummabdilleh skrev 2013-02-24 18:55:33 följande:

    imamer behover inte ha hemliga alskarinnor eller hemliga barn eftersom de far gifta sig..

    Får de pilla på småbarn också?
    Jag köper alltid blandfärs för då vet jag att minst 2 djur har dött.
  • ummabdilleh
    Rataxes skrev 2013-02-25 13:24:29 följande:

    Får de pilla på småbarn också?

    det gor dom inte, sa idiotisk kommentar, daremot finns det massa svenska man som garna pillar pa barn i fattiga lander dar de koper barnprostitution
  • Rani

    Det är inte påven som gått på bastuklubb utan ett gäng tjänstemän i Vatikanen. Påven ska dock ha fått kännedom om detta genom en utredning. Möjligt att han vill fly innam "the shit hits the fan"

  • Solskenskille

    Jag har visst lite lässvårigheter.
    Ja det är sjukt vad som händer i världen. Våldtäkt på barn är bland det sjukaste ja vet. 

  • Rataxes
    ummabdilleh skrev 2013-02-25 14:41:28 följande:

    det gor dom inte, sa idiotisk kommentar, daremot finns det massa svenska man som garna pillar pa barn i fattiga lander dar de koper barnprostitution

    inte?

    http://www.kaieteurnewsonline.com/2012/02/03/imam-remanded-to-prison-on-three-counts-of-sexual-molestation/

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1331720/Muslim-cleric-jailed-molesting-girl-15-teaching-Quran.html

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1331720/Muslim-cleric-jailed-molesting-girl-15-teaching-Quran.html

    http://hotnaijanews.com/2013/02/05/he-went-free-after-molesting-and-torturing-his-five-year-old-daughter-to-death/

    Den sistnämnde pedofilen  slapp fängelse efter att ha betalat blodspengar till flickans släktingar... Nice
      
       
       
       
      
    Jag köper alltid blandfärs för då vet jag att minst 2 djur har dött.
Svar på tråden Påvens homosexuella möten i bastuklubbar