• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Orcha
    eflec skrev 2013-03-09 14:59:13 följande:

Det vill jag ha! Undrar om man kan hitta en sån på Rusta? Komplett med ett par a-lagsalkisar också. Perfa.

Nä fifan. Jag är lätt allergisk mot alkisar just nu efter mordhotet i onsdags.
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Jellybeanbaby

Wow de släpper en tredje Hangover! Teaser trailer:

">

orka
  • mycketsaft
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-09 15:02:20 följande:
    Finns de ända upp i Norrland nu? Det var som... Iaf, att de spelar samma melodi kan vara ett bevis på att de är del av en organiserad brottslighet...

Jag bor ju i norrland :) De har funnits här länge.. Jag minns förr när det var sånna där panflöjtsspelare som försökte sälja skivor.. Man hade typ deras låtar på hjärnan jämt..
  • Jellybeanbaby
    mycketsaft skrev 2013-03-09 16:09:07 följande:

Jag bor ju i norrland :) De har funnits här länge.. Jag minns förr när det var sånna där panflöjtsspelare som försökte sälja skivor.. Man hade typ deras låtar på hjärnan jämt..
    Ah de sydamerikanska indianerna? Det är ju så man saknar dom... ibland står de utanför Åhlens city om lördagarna...

BTW hittade en fantastisk gif!

orka
  • mycketsaft
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-09 16:13:26 följande:
    Ah de sydamerikanska indianerna? Det är ju så man saknar dom... ibland står de utanför Åhlens city om lördagarna...

BTW hittade en fantastisk gif!

Haha, ååååh vilken myspropp!!
    Jo det känns lite tomt utan dem ibland ;) Sen är det en lite obehaglig farbror med långt skägg som går omkring med en sån där typ speldosa, och en gammal låtsasapa som ser läskig ut för den är så sliten.. 
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-03-09 14:56:41 följande:
    Precis :( usch vad jag blir arg på sånt där. När vi var på landet en sommar i Norrland åkte vi och handlade, men behövde åka till flera ställen. Inne i stan var det en som spelade dragspel, vid biblioteket en annan och vid coop en till! Och tänka sig, de spelade samma melodi!!

Kanske samma familj.. Tror att de som spelar här utanför bor i något av husen här, men jag är inte säker..
  • mycketsaft

Just nu känner jag mig nästan lika hemsk som de där föräldrarna som skickar ut barnen att jobba.. Ska lämna bort barnen ikväll, dottern ska sova borta för första gången och hon är bara 9 månader.. Min lilla bäbis Gråter Mamma föreslog det eftersom jag ska på inflyttningsfest ikväll, tänkte att hon kunde vara barnvakt hos oss en stund så kunde sambon komma hem vid typ 22-23 men mamma ville gärna ha de små hos sig. Hon är jättebra med barnen och det är ju bara att hon skjutsar hem dem om det går dåligt men just nu känner jag mig som ett as som ska ut och festa och lämnar bort min bäbis..

• Jellybeanbaby
    mycketsaft skrev 2013-03-09 16:21:12 följande:
    Just nu känner jag mig nästan lika hemsk som de där föräldrarna som skickar ut barnen att jobba.. Ska lämna bort barnen ikväll, dottern ska sova borta för första gången och hon är bara 9 månader.. Min lilla bäbis Gråter Mamma föreslog det eftersom jag ska på inflyttningsfest ikväll, tänkte att hon kunde vara barnvakt hos oss en stund så kunde sambon komma hem vid typ 22-23 men mamma ville gärna ha de små hos sig. Hon är jättebra med barnen och det är ju bara att hon skjutsar hem dem om det går dåligt men just nu känner jag mig som ett as som ska ut och festa och lämnar bort min bäbis..
    Äsch då, du har den bästa barnvakten... den lilla kommer säkert bara sova mest av tiden du är borta.
    Ha det så trevligt! Skål
    orka
  • bandicoot
    mycketsaft skrev 2013-03-09 16:21:12 följande:
    Just nu känner jag mig nästan lika hemsk som de där föräldrarna som skickar ut barnen att jobba.. Ska lämna bort barnen ikväll, dottern ska sova borta för första gången och hon är bara 9 månader.. Min lilla bäbis  Mamma föreslog det eftersom jag ska på inflyttningsfest ikväll, tänkte att hon kunde vara barnvakt hos oss en stund så kunde sambon komma hem vid typ 22-23 men mamma ville gärna ha de små hos sig. Hon är jättebra med barnen och det är ju bara att hon skjutsar hem dem om det går dåligt men just nu känner jag mig som ett as som ska ut och festa och lämnar bort min bäbis..

Du ska inte känna dig hemsk. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?