• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Feltryck01

Jag har inte kunnat sova alls inatt. Somnade runt två, vaknade halv fyra igen och såg ut såhär O_O

Sen vaknade jag igen halv sju och tyckte att det såg ut som att det skulle regna. Attans, vi har en ihoprullad matta på balkongen! Bara att kliva upp och dra in det. Går och lägger mig oc inser att kattan kommer vilja krypa in i mattjäveln och där ligger det glassplitter, det var därför vi tog ut den från början. Så jag gräver fram lite handdukar och gömmer hålen. Går och lägger mig och rullar runtruntrunt. Somnar, vaknar, somnar, vaknar... Död

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-04-12 12:34:17 följande:
    Jag har inte kunnat sova alls inatt. Somnade runt två, vaknade halv fyra igen och såg ut såhär O_O

Sen vaknade jag igen halv sju och tyckte att det såg ut som att det skulle regna. Attans, vi har en ihoprullad matta på balkongen! Bara att kliva upp och dra in det. Går och lägger mig oc inser att kattan kommer vilja krypa in i mattjäveln och där ligger det glassplitter, det var därför vi tog ut den från början. Så jag gräver fram lite handdukar och gömmer hålen. Går och lägger mig och rullar runtruntrunt. Somnar, vaknar, somnar, vaknar... Död
    "rullar runtruntrunt. Somnar, vaknar, somnar, vaknar... Död = dödskalle = negativt"

Låter som vilken tonåring som helst...  
  • Feltryck01
    ArgaKillen skrev 2013-04-12 21:40:14 följande:
    "rullar runtruntrunt. Somnar, vaknar, somnar, vaknar... Död = dödskalle = negativt"

Låter som vilken tonåring som helst...  
    Problemet är att jag inte är tonåring. Och brukar åtminstone få sova tre timmar i taget innan jag vaknar. Skrikandes
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-04-12 21:47:53 följande:
    Problemet är att jag inte är tonåring. Och brukar åtminstone få sova tre timmar i taget innan jag vaknar. Skrikandes

Innerst inne är du en tonåring!
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-04-12 21:47:53 följande:
    Problemet är att jag inte är tonåring. Och brukar åtminstone        i taget innan jag vaknarSkrikandes
    Se till att du inte ser vad klockan är varje gång du vaknar, Trycket. Det hjälpte mig att vända klockradiohelvete. Faktiskt. Jag är seriös nu.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Feltryck01

Jag brukar göra så Antån, men sambon vänder tillbaka den! får hoppas att jag sover bättre inatt..

• taquine

Snälla lugna mig ,  min son är på fest och inte kommit hem än Rynkar på näsan sitter här och väntar + varit ute med hunden var festen skulle vara , inte en människa såg jag ,,,, min lille pojk. 

• Feltryck01

Hur gammal? Vet du typ vart han är, långt bort? Har han telen avstängd? Om du inte försökt ringa kan du smsa och bara säga till att du är vaken och kan hämta om han önskar (om du såklart skulle tänka dig det eller kan)

• Petite Chérie
    taquine skrev 2013-04-13 01:09:15 följande:
    Snälla lugna mig ,  min son är på fest och inte kommit hem än Rynkar på näsan sitter här och väntar + varit ute med hunden var festen skulle vara , inte en människa såg jag ,,,, min lille pojk. 

Han är säkert okej =) Han kanske hittade någon tjej? Har du ringt?
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Feltryck01

Jaaa men såg nu att du skrev att du gått förbi där. Tröttmössa..
    Som Ang sa, han kanske hittade en tjej, eller så drog festen vidare av någon anledning. Han är säkert helt okej!!

Kram Taq, godnatt!!

• taquine

Han är 17 och jag vill verkligen inte vara värsta curlingmorsan , men han svarar inte i sin mobil som han lovade göra ... Vet han har lite äldre kompisar , hoppas jag inte är  för hysterisk men det hjälper att sitta och skriva.

• Petite Chérie
    taquine skrev 2013-04-13 01:35:48 följande:
    Han är 17 och jag vill verkligen inte vara värsta curlingmorsan , men han svarar inte i sin mobil som han lovade göra ... Vet han har lite äldre kompisar , hoppas jag inte är  för hysterisk men det hjälper att sitta och skriva.
    Hoppas han är hemma snart och att du kan få lite sömn.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Anton Chigurh

Hur har det gått, taquine ???  confused.gif

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?