• Gemini

Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?

Ja, vågar man det i dagens samhälle? Tjejer blir ju avrådda och varnade men vi killar?

• Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?
  • Gemini
    Godnatt skrev 2013-02-24 04:17:12 följande:
    Nej. Ska se om jag lyckas finna senaste fallet där man våldtog man efter en internetdejt.

Ja jag tycker inte det är orimligt att man träffas på öppen plats först iaf eller? Bland folk?
  • Gemini
    Godnatt skrev 2013-02-24 04:21:46 följande:
    sentry.nu/

Inte den jag var ute efter, men läsvärt ändå.

Åh vad obehagligt!
  • Godnatt
    Gemini skrev 2013-02-24 04:22:43 följande:

Ja jag tycker inte det är orimligt att man träffas på öppen plats först iaf eller? Bland folk?
    Ja, det kan jag tycka.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (ung tjej)

Hade jag inte vågat, så hade jag inte vart tsm med min underbara sambo!!

Under mina år som singel och nätdejtningen var som störst, träffade jag en massa killar, och jag råkade inte ut för något. träffade bara en massa hel-serriösa killar :)

Men jag kan haft tur! 

• Gemini
    Anonym (ung tjej) skrev 2013-02-24 04:31:57 följande:
    Hade jag inte vågat, så hade jag inte vart tsm med min underbara sambo!!

Under mina år som singel och nätdejtningen var som störst, träffade jag en massa killar, och jag råkade inte ut för något. träffade bara en massa hel-serriösa killar :)

Men jag kan haft tur! 

Anledningen till att jag frågar är för att jag kommit i kontakt med en man som vill att vi isf ska ses i ett parkeringshus efter klockan 22 någon kväll och då blev jag lite osäker
  • Godnatt
    Gemini skrev 2013-02-24 04:34:37 följande:

Anledningen till att jag frågar är för att jag kommit i kontakt med en man som vill att vi isf ska ses i ett parkeringshus efter klockan 22 någon kväll och då blev jag lite osäker
    Att gå på magkänslan är alltid bäst. Ta det säkra före det osäkra och träffas med folk omkring er mitt på dagen istället. Även jag har nätdejtat främlingar på kvällen, men då har vi gjort något på dagen i offentlig miljö för att sedan kila hem till henne. Jag ansåg inte att hon skulle kunna vara ett hot mot mig, eller ja, hon skulle mycket väl kunnat droga mig väl hemma.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Gemini
    Godnatt skrev 2013-02-24 04:39:42 följande:
    Att gå på magkänslan är alltid bäst. Ta det säkra före det osäkra och träffas med folk omkring er mitt på dagen istället. Även jag har nätdejtat främlingar på kvällen, men då har vi gjort något på dagen i offentlig miljö för att sedan kila hem till henne. Jag ansåg inte att hon skulle kunna vara ett hot mot mig, eller ja, hon skulle mycket väl kunnat droga mig väl hemma.

Jag har också gjort så med tjejer, men har aldrig träffat killar förut så jag vet inte hur det funkar xD
  • Anonym (ung tjej)
    Gemini skrev 2013-02-24 04:34:37 följande:

Det låter osäkert, ja.....
    Knepigt ställe att träffas på...
    Jag bjöd hem mina "dejter" för det mesta, fast han jag bor tsm med nu träffade jag faktiskt ute, sent på kvällen... men det gick bra iaf `=) 

Beror kanske vilken stad man bor i också. 
Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?