• Gemini

Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?

Ja, vågar man det i dagens samhälle? Tjejer blir ju avrådda och varnade men vi killar?

• Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?
  • Gemini
    Anonym (Aldrig) skrev 2013-02-24 13:52:47 följande:
    Skulle aldrig i livet träffa någon i ett parkeringshus på kvällen. Den som kommit med det förslaget skulle jag inte ha något mer att göra med ever.

Det är ju att gå emot alla rekommendationer. Skulle inte bjuda hem någon som jag inte träffat tidigare. Att följa med någon kille hem är det mer osäkra/farliga man kan göra.

är det sex ni ska ha bjud hem denne till dig. Känns säkrare men det är inte värt det.

Jag bor fortfarande hemma hos mamma så njaaae, men just den här typen kanske jag ska struna i helt
  • Gemini
    Anonym skrev 2013-02-24 13:44:01 följande:
    Jag skulle aldrig göra det. Aldrig någonsin. Hur kan det vara värt risken?

Vad ska jag göra då?
  • överanalysera

Varför går du inte ut på krogen och har sex med någon random på toaletten där? Det är väl bättre än att träffa en okänd människa som du aldrig sett i ett jäkla parkeringshus.

• Gemini
    överanalysera skrev 2013-02-24 13:56:25 följande:
    Varför går du inte ut på krogen och har sex med någon random på toaletten där? Det är väl bättre än att träffa en okänd människa som du aldrig sett i ett jäkla parkeringshus.

Ja det var ju en väldigt bra idé må jag säga :P
  • Anonym
    Gemini skrev 2013-02-24 13:56:20 följande:

Vad ska jag göra då?
    Skaffa en lägenhet och dejta tjejer så att det byggs upp ett förtroende först?
  • Gemini
    Anonym skrev 2013-02-24 14:01:32 följande:
    Skaffa en lägenhet och dejta tjejer så att det byggs upp ett förtroende först?

Varför skulle jag dejta tjejer om jag bara vill ha ett ons med en man? xD
  • Anonym
    Anonym (ung tjej) skrev 2013-02-24 04:31:57 följande:
    Hade jag inte vågat, så hade jag inte vart tsm med min underbara sambo!!

Under mina år som singel och nätdejtningen var som störst, träffade jag en massa killar, och jag råkade inte ut för något. träffade bara en massa hel-serriösa killar :)

Men jag kan haft tur! 
    Så anledningen till att du och din sambo blev tillsammans var att ni sågs innan ni kände varandra och hade sex?
    Du tror inte ni hade blivit tillsammans om ni gått på en normal dejt först, och kanske setts på ett café?

Det är en sak att våga träffa någon okänd på internet, och en annan sak att våga träffa någon okänd på internet på tu man hand för att ha sex. 

Det senare är oerhört dumt och riskabelt, och jag skulle aldrig någonsin göra det.
    Jag har träffat många killar på nätet, men alltid på en neutral plats första gångerna.   
  • Anonym (jaadu)

Jag har tidigare träffat killar på nätet, En kille enbart för sex. Jag åkte hem till honom.
    Sen var vi kk i många herrans år fram och tillbaka.

Ett tips är väl att någon vän vet vart du är.

Fast att träffa någon i ett parkeringsgarage låter inte sådär supermysigt..... 

• Gemini
    Anonym (jaadu) skrev 2013-02-24 14:33:28 följande:
    Jag har tidigare träffat killar på nätet, En kille enbart för sex. Jag åkte hem till honom.

Sen var vi kk i många herrans år fram och tillbaka.

Ett tips är väl att någon vän vet vart du är.

Fast att träffa någon i ett parkeringsgarage låter inte sådär supermysigt..... 

Näe jag gör det inte om det ska vara så avskilt. Vill ju inte bli styckmördad...
  • Anonym (jaadu)
    Gemini skrev 2013-02-24 14:37:20 följande:

Näe jag gör det inte om det ska vara så avskilt. Vill ju inte bli styckmördad...
    Bra val Solig
Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?