• Gemini

Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?

Ja, vågar man det i dagens samhälle? Tjejer blir ju avrådda och varnade men vi killar?

• Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?
  • Gemini
    puss skrev 2013-02-24 06:15:55 följande:
    Men sen ska ni ses ensamma.

Och då är du precis lika otrygg som om ni aldrig setts.

Ja, men hur ska jag göra då? Alla blir man ju ensam med tillslut
  • Gemini
    AngieT skrev 2013-02-24 06:17:44 följande:
    Det är nog säkrare ja, men var försiktig. Jag har träffat massor med killar från nätet och lever fortfarande, tack och lov, men det gick väl lite fel någon gång. Prata gärna ett bra tag innan ni ses. Jag lät dom flesta vänta i flera månader innan jag träffade dom.

Månader???? Herregud jag hinner ju bli frälst. Jag kan inte vänta månader xD kommer ju avlida
  • Gemini
    Schack73 skrev 2013-02-24 09:00:09 följande:
    Gå på magkänslan! Men vill du träffa ngn seriös kanske inte ONS i ett parkeringshus är att rekommendera. Lycka till :)

Men nu vill jag inte ha nåt seriöst, jag vill bara ha sex, därav varför jag letar efter ONS! ;)
  • missan75

Ett parkeringshus 22 en kväll känns så där faktiskt. Skulle hoppa det erbjudandet om jag var du.

• Gemini
    missan75 skrev 2013-02-24 12:34:31 följande:
    Ett parkeringshus 22 en kväll känns så där faktiskt. Skulle hoppa det erbjudandet om jag var du.

Ja men eller hur, varför inte toaletten på ica eller förrådet på bibblan, alltså det spelar ju ingen roll xD fattar bara inte varför det ska vara på en övergiven undanskymd plats i mörkret.

Jag skrev faktiskt det och tycker att jag ska få bestämma, trots allt min första gång inte hans
  • Anonym (hmm)

gå på magkänslan tycker jg med. samt  ge det tid, kan killen inte vänta med att träffa ensam o skyndar p åmed sex eller blir dominant.. tänk till !!  jag har pratat med en del på nätet o mblir arga om man inte snackar sex på en gång.. ett varningstecken, har träfft en ån en gång o det höll på att gå illa  däremot min nuvarande vi pratde först länge innan vi sågs sen sågs vi o han sov på soffan sen väntade vi 3 mån innan sex o han skyndade inte på det utn respekterade mig   

• Anonym

Jag skulle aldrig göra det. Aldrig någonsin. Hur kan det vara värt risken?

• Anonym (Aldrig)

Skulle aldrig i livet träffa någon i ett parkeringshus på kvällen. Den som kommit med det förslaget skulle jag inte ha något mer att göra med ever.

Det är ju att gå emot alla rekommendationer. Skulle inte bjuda hem någon som jag inte träffat tidigare. Att följa med någon kille hem är det mer osäkra/farliga man kan göra.

är det sex ni ska ha bjud hem denne till dig. Känns säkrare men det är inte värt det.

• Gemini
    Anonym (hmm) skrev 2013-02-24 13:40:23 följande:
    gå på magkänslan tycker jg med. samt  ge det tid, kan killen inte vänta med att träffa ensam o skyndar p åmed sex eller blir dominant.. tänk till !!  jag har pratat med en del på nätet o mblir arga om man inte snackar sex på en gång.. ett varningstecken, har träfft en ån en gång o det höll på att gå illa  däremot min nuvarande vi pratde först länge innan vi sågs sen sågs vi o han sov på soffan sen väntade vi 3 mån innan sex o han skyndade inte på det utn respekterade mig   

Det är inte ett förhållande jag är ute efter :)
Svar på tråden Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?