Vågar man träffa en okänd man från internet för ONS?
Ja, vågar man det i dagens samhälle? Tjejer blir ju avrådda och varnade men vi killar?
Ja, vågar man det i dagens samhälle? Tjejer blir ju avrådda och varnade men vi killar?
Men man med klass.
Ett parkeringshus 22 en kväll känns så där faktiskt. Skulle hoppa det erbjudandet om jag var du.
gå på magkänslan tycker jg med. samt ge det tid, kan killen inte vänta med att träffa ensam o skyndar p åmed sex eller blir dominant.. tänk till !! jag har pratat med en del på nätet o mblir arga om man inte snackar sex på en gång.. ett varningstecken, har träfft en ån en gång o det höll på att gå illa däremot min nuvarande vi pratde först länge innan vi sågs sen sågs vi o han sov på soffan sen väntade vi 3 mån innan sex o han skyndade inte på det utn respekterade mig
Jag skulle aldrig göra det. Aldrig någonsin. Hur kan det vara värt risken?
Skulle aldrig i livet träffa någon i ett parkeringshus på kvällen. Den som kommit med det förslaget skulle jag inte ha något mer att göra med ever.
Det är ju att gå emot alla rekommendationer. Skulle inte bjuda hem någon som jag inte träffat tidigare. Att följa med någon kille hem är det mer osäkra/farliga man kan göra.
är det sex ni ska ha bjud hem denne till dig. Känns säkrare men det är inte värt det.