Inlägg från: Amandaa92 |Visa alla inlägg
  • Amandaa92

RUL oro

Snart är det dags. På onsdag ska vi på ultraljud för att kolla så att allt ser bra ut och jag är så nervös att jag mår illa när jag tänker på det. Alla är ju oroliga, det vet jag. Vissa mer, andra mindre, och det är ingenting man riktigt kan göra något åt. Min fråga är: jag gjorde ett vul i vecka 12+(3-4) och fick se ett hjärta som slogoch en bebis som sprattlade. Gör det är riskerna för att hitta något fel nu i vecka 19 mindre? Skulle vara så skönt om det var så.

• Svar på tråden RUL oro
  • Amandaa92

Ja det är sant. Jag var tidigare mest rädd för att bebisen inte längre skulle leva då det hände en vän till mig alldeles nyligen. Men efter ett besök hos barnmorskan då hon kände att livmodern växte som den skulle blev jag lugnar, känner även rörelser. Det jag är orolig över nu är att den ska ha något fel so, gör att man kan behöva göra abort, vilket jag inte skulle klara av. Men detär som ni säger, man får försöka njuta ochinte tänka på allt sånt. Och stor grattis till er ! Skönt att det sett bra ut för er :D

• Amandaa92

Tack för alla som lugnade mig! Idag fick vi se våran älskling, och allt var bra. En liten flicka ska komma till oss, beräknad 28 juli. Helt underbart. Nu känner jag mig så sjukt lugn, harmonisk och lycklig. Och Angelica, hör av dig hur allt går. Kommer säkert gå super för dig också :) inte långt kvar nu!

• Amandaa92

Hm hon sa inte så mycket varför. Nåt om två streck kanske men vet inte ifall det var om det eller om hon pratade om nåt annat. Haha förlåt men jag var helt uppe och svävade undee hela ultraljudet. Vad sa dom till er?:)

Svar på tråden RUL oro