Sugardaddy?
Ja men vad är det och hur hittar man en sådan?
Ja men vad är det och hur hittar man en sådan?
Enda gången som jag nätdejtat så blev jag kontaktad av en man, han frågade om jag ville bli hans sällskapsdam, han skulle betala mina räkningar och inackordera mig i en lägenhet mitt inne i storstan. Nu var jag inte intresserad av det såklart men är det en sugardaddy? Eller torsk kanske det var...
Nej, den missen har jag gjort förr men inte denna gång. Fast det hade suttit fint med en sådan, har en förbannat jobbig elräkning denna månad...OBS: Ironi
Intressant, såg ett program om detta från USA men hade ingen aning om att det fanns samma här. Men är det inte en form av prostitution? Eller ja, den lilla onda, lata lilla divan inom mig tycker att det låter som en ganska bra relation. Räkningar betalda i utbyte mot att man får hålla skinnhissen i funktion hos någon herre. Nu skulle jag inte göra det men de som skaffar en sådan, kan förstå det lite. Huvva, ska sluta gå in i sexforumsdelen..börjar ju fan låta liberal.
Nej men lite "smekmånad" måste det allt vara, man biter ju inte den hand som göder en och vem vill slösa pengar på någon man inte tycker om? Jag förstår att du vill få det till det men skulle själv inte gå in i en uttalad sockerpapparelation som innefattar pengar mot sex, är alldeles för romantiskt lagd. Men ja, erkänner att jag inte direkt lider av att bli extremt bortskämd på alla plan av en man. Men det kan jag och mitt lilla hemmafrukomplex-ego fortsätta drömma om inatt, för imorgon ska man tyvärr upp och jobba...suck!
Så privat dejtar du tjejer? Det var häftigt, men är männen "bara" pengar eller gillar du dom också?
Sant, tycker att det låter destruktivt. Kan inte förstå hur man har samvete till att utnyttja en annan människa, speciellt om man inte hyser några känslor för mannen. Samtidigt så är det upp till de två det gäller, är det något de kickar på så kör på. Men när jag tänker efter, finns flera relationer där mannen försörjer kvinnan. Är inte de också sugardaddys?
Var hittade du honom? ![]()
Sant, inte konstigt att rika män döljer hur mycket pengar de har..
Så är det, har aldrig kunnat välja en partner efter plånbok. Men oavsett vad jag inte kan eller gör så förstår jag de kvinnor som gör det..
Jag vill inte ha en sugardaddy men har skrivit i tråden, är 87 år gammal..
Bästa nicket en man kan ta om han inte vill få något ligga.
Haha, mmm det är inte lätt för vissa som bara lever på gamla meriter. ![]()
Du med tydligen som inte stavade det pampiga ordet rätt. Men ta och kamma dig nu, du får väl gå ut och ragga upp någon villig dalmatiner gubbe!
Ja, nu såg jag en Frank Anderson-kopia framför mig.