Sugardaddy?
Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? 
Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?
Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? 
Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?
Skaffa konto på Darkside!
Hade ett där för ett bra tag sen, mest för jag var nyfiken på vilka andra som fanns där.
Fick då ett erbjudande om att få en man som sugardaddy, men då det inte riktigt är min grej så tackade jag nej.
Varför är du intresserad av en sugardaddy? Vad vill du ha ut av relationen?
Ja men vad är det och hur hittar man en sådan?
Enda gången som jag nätdejtat så blev jag kontaktad av en man, han frågade om jag ville bli hans sällskapsdam, han skulle betala mina räkningar och inackordera mig i en lägenhet mitt inne i storstan. Nu var jag inte intresserad av det såklart men är det en sugardaddy? Eller torsk kanske det var...
Nej, den missen har jag gjort förr men inte denna gång. Fast det hade suttit fint med en sådan, har en förbannat jobbig elräkning denna månad...OBS: Ironi
Intressant, såg ett program om detta från USA men hade ingen aning om att det fanns samma här. Men är det inte en form av prostitution? Eller ja, den lilla onda, lata lilla divan inom mig tycker att det låter som en ganska bra relation. Räkningar betalda i utbyte mot att man får hålla skinnhissen i funktion hos någon herre. Nu skulle jag inte göra det men de som skaffar en sådan, kan förstå det lite. Huvva, ska sluta gå in i sexforumsdelen..börjar ju fan låta liberal.
Jag har haft flera sugardaddys. De har gillat och tänt på att ha en tjej att skämma bort, och jag har uppskattat att bli "omhändertagen". Tycker de finns lite varstans... Ser inget fel i detta så länge båda gillar det. Dessutom är jag exakt likadan som dem när jag dejtar tjejer, då är det JAG som skämmer bort så in i den! För att jag vill och gillar det, såklart.