• Anonym (Nyfiken)

Sugardaddy?

Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? Flört
    Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
    Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?

• Svar på tråden Sugardaddy?
  • Nyctophilia

Skaffa konto på Darkside!
    Hade ett där för ett bra tag sen, mest för jag var nyfiken på vilka andra som fanns där.
    Fick då ett erbjudande om att få en man som sugardaddy, men då det inte riktigt är min grej så tackade jag nej.

• Trust me

Varför är du intresserad av en sugardaddy? Vad vill du ha ut av relationen?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • shalse

Ja men vad är det och hur hittar man en sådan?

• shalse

Enda gången som jag nätdejtat så blev jag kontaktad av en man, han frågade om jag ville bli hans sällskapsdam, han skulle betala mina räkningar och inackordera mig i en lägenhet mitt inne i storstan. Nu var jag inte intresserad av det såklart men är det en sugardaddy? Eller torsk kanske det var...

• Trust me
    shalse skrev 2013-02-24 17:37:29 följande:
    Ja men vad är det och hur hittar man en sådan?

Blev du av med anonymiteten
  • shalse

Nej, den missen har jag gjort förr men inte denna gång. Fast det hade suttit fint med en sådan, har en förbannat jobbig elräkning denna månad...OBS: Ironi

Trust me skrev 2013-02-24 20:01:46 följande:
    Blev du av med anonymiteten

• Trust me
    shalse skrev 2013-02-24 21:07:31 följande:
    Nej, den missen har jag gjort förr men inte denna gång. Fast det hade suttit fint med en sådan, har en förbannat jobbig elräkning denna månad...OBS: Ironi

Eftersom det handlar om en typ av relation så har båda något de vill ha i den. Alla "sugardaddies" är väl inte likadana precis som de som vill ha en relation med en sugardaddy är lika. Att fråga vad det är och hur man hittar en går därför inte att svara på. Det är ju som att fråga vad en bra man är och var man hittar en.
  • shalse

Intressant, såg ett program om detta från USA men hade ingen aning om att det fanns samma här. Men är det inte en form av prostitution? Eller ja, den lilla onda, lata lilla divan inom mig tycker att det låter som en ganska bra relation. Räkningar betalda i utbyte mot att man får hålla skinnhissen i funktion hos någon herre. Nu skulle jag inte göra det men de som skaffar en sådan, kan förstå det lite. Huvva, ska sluta gå in i sexforumsdelen..börjar ju fan låta liberal.

Trust me skrev 2013-02-24 21:28:21 följande:
    Eftersom det handlar om en typ av relation så har båda något de vill ha i den. Alla "sugardaddies" är väl inte likadana precis som de som vill ha en relation med en sugardaddy är lika. Att fråga vad det är och hur man hittar en går därför inte att svara på. Det är ju som att fråga vad en bra man är och var man hittar en.

• Trust me
    shalse skrev 2013-02-24 21:37:50 följande:
    Intressant, såg ett program om detta från USA men hade ingen aning om att det fanns samma här. Men är det inte en form av prostitution? Eller ja, den lilla onda, lata lilla divan inom mig tycker att det låter som en ganska bra relation. Räkningar betalda i utbyte mot att man får hålla skinnhissen i funktion hos någon herre. Nu skulle jag inte göra det men de som skaffar en sådan, kan förstå det lite. Huvva, ska sluta gå in i sexforumsdelen..börjar ju fan låta liberal.

Jag skulle säga att det är en form av prostitution om allt som byter ägare är pengar. Är det som en del av en relation mellan två vuxna så ser jag inget problem med det.

I värsta fall kan det vara en relation som bara hålls ihop av pengarna då båda parter föraktar varandra. I bästa fall är det en relation baserad på kärlek och respekt där den med mer pengar delar med sig till den med mindre.

Vilken kan du tänka dig?   
  • Anonym (sugar)

Jag har haft flera sugardaddys. De har gillat och tänt på att ha en tjej att skämma bort, och jag har uppskattat att bli "omhändertagen". Tycker de finns lite varstans... Ser inget fel i detta så länge båda gillar det. Dessutom är jag exakt likadan som dem när jag dejtar tjejer, då är det JAG som skämmer bort så in i den! För att jag vill och gillar det, såklart. 

Svar på tråden Sugardaddy?