Inlägg från: Anonym (sugar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sugar)

Sugardaddy?

Jag har haft flera sugardaddys. De har gillat och tänt på att ha en tjej att skämma bort, och jag har uppskattat att bli "omhändertagen". Tycker de finns lite varstans... Ser inget fel i detta så länge båda gillar det. Dessutom är jag exakt likadan som dem när jag dejtar tjejer, då är det JAG som skämmer bort så in i den! För att jag vill och gillar det, såklart. 

• Anonym (sugar)
    shalse skrev 2013-02-24 23:53:12 följande:
    Så privat dejtar du tjejer? Det var häftigt, men är männen "bara" pengar eller gillar du dom också?
    Nej alltså jag är bisexuell. Dejtar en person i taget. 
  • Anonym (sugar)
    Minxx skrev 2013-02-24 23:59:30 följande:
    Detta är bara en mer diskret form av prostitution. Båda är på det klara med att något av värde (en gåva) ska utbytas mot sällskap, som ofta ska inkludera något av sexuell natur. Helt ok så länge båda är med på det. Och inte på något sätt finare än att ta emot pengar. Jag hade fördragit cash, men alla är olika.
    Och du tänker samma sak om hemmafruar, eller?
  • Anonym (sugar)
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 10:44:50 följande:

Är det du som i en annan tråd bara tog penganr och sedan aldrig hade sex med gubbarna?
    Nej, det är det inte. Har aldrig skrivit om detta tidigare på familjeliv. 

Tycker det är tråkigt att folk ser detta som att det bara skulle handla om att utnyttja. Jag reste mycket ett bra tag och hade en vän med mig i två månader en gång. Jag betalade ALLT för honom. Han hade inte råd att följa med annars, men jag ville väldigt gärna ha honom med och jag var glad över att få bjuda honom på resan. Det värmde mig i själen att göra det. Och ja, vi hade en sexuell relation också. Jag älskar honom som vän, han älskar mig som vän. Var detta fel? Det tycker då inte jag. 

Och det är ju exakt samma sak om jag har en sugardaddy, fast rollerna är ombytta då.
  • Anonym (sugar)
    Trust me skrev 2013-02-25 11:00:01 följande:

Nu skriver inte han i tråden så det går inte att veta om han såg dig som en sugardaddy. Ni verkar ha en relation som inte är avhängig av pengarna så då ser inte jag det som att du är hans sugardaddy.
    Vi hade känt varandra i flera år innan utan att jag betalade något för honom så nej, han umgås inte med mig för pengarnas skull. Men det är ju just det jag vill peka på - att det inte behöver vara enbart utnyttjande att ha en sugardaddy/sugarmom. 
Svar på tråden Sugardaddy?