• Anonym

Sugardaddy?

Finns massor med omskrivningar gällande prostitution.. detta med sugardaddy är en av dom...

• Anonym

Eller så gör man som mig, gifter sig rik och slipper sugardaddy anklagelserna!
    Nu slutade det här lyckligt eftersom jag blev och är löjligt kär i min man i alla fall, men det var ju inte därför jag gifte mig med honom från första början.

• Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 11:00:21 följande:
    Hur gamla är ni tjejer här som är sugna på en Sygardaddy?

Lägg ner du har ändå inte råd.
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 11:28:11 följande:
    Råd????
    Det finns massor av unga tjejer 18-22år som vill ha sex med en 40+ pga att vi verkligen kan ger er allt som inte en ung kille kan samt är lugna och trygga. Har hittils inte stött på någon "prostituerad" som velat ha sex med mej för pengar...
    Bara ditt nick gör mig illamående, en riktig man behöver inte skylta med det du behöver påpeka... Då men jag en riktig man.. Inte en lite torsk som du som måste betala för att knulla.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 12:23:59 följande:
    Bara ditt nick gör mig illamående, en riktig man behöver inte skylta med det du behöver påpeka... Då men jag en riktig man.. Inte en lite torsk som du som måste betala för att knulla.
    "Lite torsk", vet inte direkt om han är något torskpaket eller vad menar du???
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 12:27:03 följande:
    Och ditt fega sätt får mej att spy! Jag vågar i alla fall stå för vem jag är till skillnad mot fega råttor....

För övrigt är din Svenska så dålig att jag inte ens förstår vad du skirver i mening 2 tex....
    Hahaha... manligman6.. vilket patetiskt nick....Kräks
  • Anonym
    shalse skrev 2013-02-25 12:41:10 följande:
    Bästa nicket en man kan ta om han inte vill få något ligga.

Ja det måste det ju vara... Ser framför en småfet 50 åring vaxad och blonderad...Glider runt och spänner sig...Spanar in småtjejer... Ha ha ha...
  • Anonym

Prostituerade kommer med mer och mer kreativa omskrivningar för sitt yrke.

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-25 12:55:08 följande:
    Urk. Åk till t ex Nice eller Cannes i södra Frankrike så ser du dessa gubbar... bilmagar, guldkedjor, solglasögon, söndersolade... med nån pumpad blonderad bimbo vid sin sida.
    Kääärleken är vacker.
    Äkta kärlek ja...
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 12:42:38 följande:

Ja det måste det ju vara... Ser framför en småfet 50 åring vaxad och blonderad...Glider runt och spänner sig...Spanar in småtjejer... Ha ha ha...
    Och om du lär dej sätta ihop meningar som man förstår vad du menar så kan man ju svara på dom också....
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 13:52:08 följande:

Japp så kan det vara men så är det inte! Är faltiskt snygg, är en grym älskare och är välutrustad så jag får nog fasen så mycket sex som jag önskar. Sedan vad dyselektisk avundsjuk anonym tror ger jag blanka faan i!

Är du faltiskt det... lille snutten... Hur var det nu med svenskan?

Du är så att säga körd på FL...
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 14:29:42 följande:
    Är jag körd??? Måste man vara ful och dum för att vara accepterad av dej och din PK-korrekta vänner här eller vad menar du?

Sedan tar jag aldrig direkt åt mej av vad fega personer som är anonyma skriver eftersom jag mest tycker synd om dem. Om man dessutom har svårt att skriva riktiga meningar så tycker jag ännu mera synd om dem....

Tror du inte jag vet hur förbannad du är just nu....lille snutten... känner ju hur du vibrerar bakom tangentbordet.
  • Anonym
    shalse skrev 2013-02-25 15:00:36 följande:
    Haha, mmm det är inte lätt för vissa som bara lever på gamla meriter.

Stackars medelålders discokaj....
  • Anonym
    shalse skrev 2013-02-25 15:14:36 följande:
    Ja, nu såg jag en Frank Anderson-kopia framför mig.

Som bryter lätt på amerikanska...
  • Anonym

Jag träffade honom i en förening som båda var med i och som inte hade något med "sugardaddandet" att göra. Vi är båda under 30 så det känns bra att jag inte är tillsammans med en gubbe. Men tror att vi hade gift oss även om han var över 50 så pengarkåt som jag var. Nu när man faktiskt kan få nästan allt man önskar sig så är det ju inte ett dugg kul. Nu är det han som är viktigast (och barnet) och även om han skulle gå i konkurs skulle jag stanna med honom (99% säker i alla fall!)

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 15:18:27 följande:

Som bryter lätt på amerikanska...
    Herregud vilka komplex du verkar ha....
Svar på tråden Sugardaddy?