• Madeleine Louise

Hur många barn väljer du?

Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?

Motivera ditt svar!  

♥ Hemmafru i Spanien med 2 söner ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn väljer du?
  • Emmis

Två. Har två och tror att jag är nöjd så. Vi säger att nu att vi är det i alla fall. Men absolut max går vid tre.

• Kpax

Jag röstade två eftersom jag tänker mig att det är svårt med bil och lite extra jobbigt att ex. resa med fyra barn. Dyrt är det väl också... Men mitt drömantal är 3, två känns spontant lite futtigt!
    Eller två är minimun, och tre vore perfekt.

Kan tillägga att jag än så länge är barnlös. Heh :)

• chobokid

När mitt första barn var en liten bebis kunde jag inte tänka mig att skaffa fler barn. Två år senare föddes dock vårt andra barn. Det kändes lagom och jag kunde inte tänka mig att ha tre barn. Så råkade jag bli gravid och nu har vi tre. Det konstiga är att nu med tre skulle jag inte ha något emot ett fjärde barn, trots att allt skulle bli så mycket krångligare och dyrare. Det är ju först nu jag börjar känna mig riktigt bekväm i föräldrarollen :) Syskon är den finaste gåvan man kan ge sina barn, även om man som barn många gånger inte håller med om det. 
    Alltså röstar jag på 4.  

• Gudinnan

4 svarade jag på då jag har 3 barn redan skulle vilja ha minst 5 st men mannen säger 4 st men man e ju bra 28 år så kanske kanske men man vet aldrig

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • vårankärlek

2 men helst 3, hoppas mannen går med på det bara. 2 vet jag att han går med på i alla fall ❤

• Emelie 1987

Jag har alltid velat ha många barn, så 4. :)

En man, två barn, tre älsklingar
  • any19877

Jag ville alltid ha två barn! Nu fick vi tvillingar( en av varje) och det är perfekt för oss. Skulle aldrig kunna tänka mig skaffa 4 barn men man vet aldrig;)

Svar på tråden Hur många barn väljer du?