• Madeleine Louise

Hur många barn väljer du?

Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?

Motivera ditt svar!  

♥ Hemmafru i Spanien med 2 söner ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn väljer du?
  • Athema

2 barn verkar självklart för mig om man bara får välja mellan 2 eller 4. Jag kanske skulle kunna tänka mig 3 någon gång i framtiden men det känns väldigt långt bort. 2 är det perfekta antalet eftersom att det är nog många för att barnen ska slippa vara ensamma men nog få för att slippa köpa kläder för flera 1000 kr i månaden, ha födelsedagskalas varannan månad, skaffa 6rums lägenhet eller hus och 7 sätes bil etc

Nä 2 är det bästa för mig iaf :) Absolut max 3, men då ska det vara en sladdis efter sisådär 10-15 år ;p 

• FemmeM

4e föds i Maj, så gissa ;)

Dagdrömmaren skrev 2013-02-24 20:06:56 följande:
    Två barn är lagom, kan jag hålla dem båda i handen när man går nånstans. Om det vart fyra så skulle jag aldrig kunna hålla reda på dem själv.
    Man behöver ju inte föda ett om året. Mina äldsta är 8 och 6 och behöver inte hållas i handen för att hållas reda på ;)
  • Challe N

Jag har fyra så jag säger fyra :)

• Butterscotch

Två, precis så många som jag har. Jag har svårt att se att man (jag) skulle hinna ta hand om dem så som jag anser att de förtjänar om de var fler än så.

Svar på tråden Hur många barn väljer du?