Hur många barn väljer du?
Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?
Motivera ditt svar!
Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?
Motivera ditt svar!
Har två och tycker det är alldeles perfekt antal :)
Valde två men jag väljer nog att stanna vid ett.
4 barn helt klart.
2 barn verkar självklart för mig om man bara får välja mellan 2 eller 4. Jag kanske skulle kunna tänka mig 3 någon gång i framtiden men det känns väldigt långt bort. 2 är det perfekta antalet eftersom att det är nog många för att barnen ska slippa vara ensamma men nog få för att slippa köpa kläder för flera 1000 kr i månaden, ha födelsedagskalas varannan månad, skaffa 6rums lägenhet eller hus och 7 sätes bil etc
Nä 2 är det bästa för mig iaf :) Absolut max 3, men då ska det vara en sladdis efter sisådär 10-15 år ;p
4e föds i Maj, så gissa ;)
Eftersom har fem så skulle välja fyra
4 barn! Varför? Känns mer rätt än 2 helt enkelt =)
Jag har fyra så jag säger fyra :)
Ett :) det räcker för oss känner vi!
Två, precis så många som jag har. Jag har svårt att se att man (jag) skulle hinna ta hand om dem så som jag anser att de förtjänar om de var fler än så.