• Forumvärd

Övriga frågor!

Här kan du ställa de frågor du har som rör det rent administrativa kring gruppen och produkterna.
    Kanske har du en fråga som gäller hur det fungerar med t.ex "skicka vidare", tävlingar eller annat.
    Ställ den här så svarar jag! Solig

• Svar på tråden Övriga frågor!
  • MajsanGG

Hej!

Många som undrat hur "skicka vidare" funkar... ni skulle kanske kunna förklara det lite snabbt?

Sen undrar jag... var det inte meningen att alla 30 skulle vara aktiva i gruppen? Jag har en känsla av att mer än hälften inte skrivit nånting? Kanske en "egen" blogg till varje "utvald" skulle vara en bra idée. Man skulle kunna ha lite bättre koll på allas individuella uppdateringar.

• grodis

Hej!

Jag funderar på hur "skicka vidare" fungerar.
    Om jag blir gravid så ska jag välja ut en medlem i gruppen som inte är vip-medlem, så långt är jag med.
    Men ska jag skicka vidare utav dom grejorna jag har fått eller skickar ni ett nytt paket till den jag har valt ut? Obestämd

• Forumvärd

Hejsan!

Jag kommer att återkomma med en sammanfattning

Är det något mera ni funderar över?

• Forumvärd

Hejsan!

Det är flera som är nyfikna hur "Skicka vidare" fungerar så jag tänkte ta och förklara det närmare.

När någon i VIP-gruppen blir gravid får de själva välja ut en ny kandidat till gruppen.
    Den medlemmen blir en av "vippisarna" och får också samma paket från Clearblue som de första VIP.
    Den gravida väljer ut kandidaten men vi kommer att ombesörja utskicken av paketen.

Känns det klarare annars så fråga!

• VEA

Men för klargörande, i brevet som man fick av Clearblue att de skickar ut ett nytt paket till den person den gravide valt ut. Det står inte att man ska skicka vidare sitt eget paket. Kan forumvärd klargöra? Eller det är så du menar i din text ovan?

Tack på förhand!

• Forumvärd
    VEA skrev 2013-03-04 22:56:06 följande:
    Men för klargörande, i brevet som man fick av Clearblue att de skickar ut ett nytt paket till den person den gravide valt ut. Det står inte att man ska skicka vidare sitt eget paket. Kan forumvärd klargöra? Eller det är så du menar i din text ovan?

Tack på förhand!

Hejsan!

Det stämmer alldeles rätt och riktigt!

Det var bara så att det gick snabbare än vi beräknat för de första att bli gravida. Vilket självklart är superroligt!!
    I och med att de inte hade använt de flesta produkterna så skickade man in de produkter som inte använts som sedan kompletterades och skickades vidare.

Framöver så kommer vi att ombesörja alla paket och utskick        
  • hopp84

Hej!

Jag skulle vilja skicka ett paket till Bella821 eftersom jag blivit gravid. är det här jag gör det? :) 

• Frajda 80

Hej,

jag har fått chansen att bli en VIP-are och 123456 har så snällt skickat sitt paket till mig, men jag hat väntat och väntat på det från CB.... hur lång tid brukar det ta?

Tyvärr missade jag nu att starta med monitorn denna cykel.

• Forumvärd
    Frajda 80 skrev 2013-03-12 08:12:57 följande:
    Hej,

jag har fått chansen att bli en VIP-are och 123456 har så snällt skickat sitt paket till mig, men jag hat väntat och väntat på det från CB.... hur lång tid brukar det ta?

Tyvärr missade jag nu att starta med monitorn denna cykel.

Hejsan!

Jag ska höra mig för hur status är på paketet

Kan du inboxa mig din adress och ditt namn så jag kan kolla?    
Svar på tråden Övriga frågor!