• Forumvärd

Övriga frågor!

Här kan du ställa de frågor du har som rör det rent administrativa kring gruppen och produkterna.
    Kanske har du en fråga som gäller hur det fungerar med t.ex "skicka vidare", tävlingar eller annat.
    Ställ den här så svarar jag! Solig

• Svar på tråden Övriga frågor!
  • Frajda 80
    VEA skrev 2013-05-15 17:06:42 följande:

Ja,jag med :)
    Ja tiden tickar
  • VEA

Frajda: Ja, haha... Hur går det för er? :). Hållet tummar och tår för er!

• Spirello

Hej!

Jag har äntligen plussat med hjälp av monitorn och nu vill jag "skicka vidare" ett paket så att någon mer får chansen att lyckas.. Hur gör jag?

• Pixlar

Hej forumvärd, Frajda och alla andra!

Jag vill också gärna höra mer om blöjerbjudandet! Gäller det bara om man blir gravid under de första sex månaderna med monitorn (har för mig att jag läst något om sex månader någonstans iaf)? Även om man har stickor över och så? Jag är inne på fjärde omgången nu och ingen bebis än...

Mvh
    Pixlar 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag väntar på svar men jag tror att det är så att det inte ingår blöjor denna gången.
    Däremot har man möjlighet att välja ut en utanför 30-gruppen om man själv blir gravid.
    Denna får då också en Clearbluebox med allt som första gruppen fick.

• Forumvärd
    Spirello skrev 2013-05-16 21:40:29 följande:
    Hej!

Jag har äntligen plussat med hjälp av monitorn och nu vill jag "skicka vidare" ett paket så att någon mer får chansen att lyckas.. Hur gör jag?
    Hej hej!

Gör så att du inboxar mig! Solig
  • Forumvärd

Hej igen!

Nu har jag fått klarhet i vad som gäller.
    De som ingick i den ursprungliga 30 gruppen d.v.s. de första VIP denna omgången får även blöjor.
    Det gäller dock inte de som tillhör "skicka-vidare-gruppen"

• Pixlar

Hej Forumvärd,

Men det står ju i mailet som först skickades ut och annonserade om testgruppen att man skulle få en halvårsförbrukning blöjor om man lyckades bli gravid under testperioden. Drar ni alltså tillbaka det nu?

Självklart är inte gratis blöjor största anledningen till att man är med här, men det var ju ändå en del av "dealen"..

Mvh
    Pixlar

• Pixlar

Hej igen!

Hann skriva inlägget ovan innan jag såg din sista post. Nu förstår jag hur du menar! Tack för svar! :)

• Forumvärd
    Pixlar skrev 2013-05-21 15:43:41 följande:
    Hej igen!

Hann skriva inlägget ovan innan jag såg din sista post. Nu förstår jag hur du menar! Tack för svar! :)
    Ingen fara
    Jag var tvungen att verkligen dubbelkolla så att det blev rätt.
Svar på tråden Övriga frågor!