• Forumvärd

Övriga frågor!

Här kan du ställa de frågor du har som rör det rent administrativa kring gruppen och produkterna.
    Kanske har du en fråga som gäller hur det fungerar med t.ex "skicka vidare", tävlingar eller annat.
    Ställ den här så svarar jag! Solig

• Svar på tråden Övriga frågor!
  • VEA
    Forumvärd skrev 2013-05-21 15:41:15 följande:
    Hej igen! Nu har jag fått klarhet i vad som gäller. De som ingick i den ursprungliga 30 gruppen d.v.s. de första VIP denna omgången får även blöjor. Det gäller dock inte de som tillhör "skicka-vidare-gruppen"

Åh härligt och roligt! Vad ska man aktivt göra? Förra året fick de mail i juli eller så? Ska vi göra något?
  • gabbi81

Hej!

Hur länge ska vi aktivt vara med i gruppen och använda oss av monitorn?

Är inne på rond 5 med monitorn och läste någonstans att det är 6 månader? Alltså 6 försök ?
    Produkterna räcker väl så länge? Eller ska man fortsätta tills produkterna är slut?

Eller är det juni, juli ut? Finns det något datum vi ska följa ?

I mailet vi fick så står det att vi ska vara aktiva men inte hur länge?

I och med att fler och fler blir gravida så är det också nya personer som får Clearbluepaketet, ska dom också fortsätta i 6 månader . Vi verkar ju också vara väldigt olika i våra cyklar, en del är på 3:e försöket , medan som jag redan är på 5 försöket medans vissa precis har fått det och är inne på försök 1.

Ang blöjerbjudandet, får man bara det om man blir gravid? Inte om man inte lyckas ?

Bra att ha ju, alla inom testgruppen hoppas ju på att få använding av dom.

Tack för svar .

• kossann

Jag tillhör de som fick ett skicka-vidare-paket, men jag fick inget följebrev eller någon vägledning i paketet. Så jag skulle verkligen vilja veta vad som gäller för mej.

• Pau
    Forumvärd skrev 2013-05-21 15:41:15 följande:
    Hej igen!

Nu har jag fått klarhet i vad som gäller.

De som ingick i den ursprungliga 30 gruppen d.v.s. de första VIP denna omgången får även blöjor.

Det gäller dock inte de som tillhör "skicka-vidare-gruppen"

Hej hur får vi dessa blöjor? Jag är med i ursprungsgruppen och skickade vidare mitt paket. Vi plusade i februari och jag har inte fått någon information om blöjorna.

Mvh Pau
  • gabbi81
    gabbi81 skrev 2013-05-22 07:39:55 följande:
    Hej!

Hur länge ska vi aktivt vara med i gruppen och använda oss av monitorn?

Är inne på rond 5 med monitorn och läste någonstans att det är 6 månader? Alltså 6 försök ?
    Produkterna räcker väl så länge? Eller ska man fortsätta tills produkterna är slut?

Eller är det juni, juli ut? Finns det något datum vi ska följa ?

I mailet vi fick så står det att vi ska vara aktiva men inte hur länge?

I och med att fler och fler blir gravida så är det också nya personer som får Clearbluepaketet, ska dom också fortsätta i 6 månader . Vi verkar ju också vara väldigt olika i våra cyklar, en del är på 3:e försöket , medan som jag redan är på 5 försöket medans vissa precis har fått det och är inne på försök 1.

Ang blöjerbjudandet, får man bara det om man blir gravid? Inte om man inte lyckas ?

Bra att ha ju, alla inom testgruppen hoppas ju på att få använding av dom.

Tack för svar .

Hallå? Är det någon som kan svara på våra frågor?
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag väntar på svar
    Kommer att återkomma direkt när jag vet exakt hur det ser ut.

• Forumvärd

Hej hej!

Ursäkta att ni har fått vänta på svar men nu har jag fått reda på hur det ligger till
    De i VIP gruppen som blir gravida innan 1 september får en halvårsförbrukning av blöjor.
    När barnen är födda mejlar ni en kopia på födelsebeviset och er adress till Tomas.

Alla förväntas vara aktiva i forumet t.om den första september och jag hoppas att ni alla får ett efterlängtat plus på stickan. {#emotions_dlg.flower}

• gabbi81
    Forumvärd skrev 2013-06-04 09:53:43 följande:
    Hej hej!

Ursäkta att ni har fått vänta på svar men nu har jag fått reda på hur det ligger till
    De i VIP gruppen som blir gravida innan 1 september får en halvårsförbrukning av blöjor.
    När barnen är födda mejlar ni en kopia på födelsebeviset och er adress till Tomas.

Alla förväntas vara aktiva i forumet t.om den första september och jag hoppas att ni alla får ett efterlängtat plus på stickan. {#emotions_dlg.flower}

Tack för svar. Hoppas jag med! Glad
  • Pau
    Forumvärd skrev 2013-06-04 09:53:43 följande:
    Hej hej!

Alla förväntas vara aktiva i forumet t.om den första september och jag hoppas att ni alla får ett efterlängtat plus på stickan.

Tack för svaret :)))
  • Pixlar

Jag vill ge mitt skicka-vidare-paket till Sabina91! Hur går jag tillväga då? Maila Tomas? Var hittar jag hans adress? :)

• gabbi81

Jag har en fråga. Eftersom vi nu från 1/9 inte behöver rapportera om våra monitorer längre. Kommer vi inte stå som VIP:are längre då? Vore ju skoj om det stod kvar. Vore skoj att fortfarande se dom som inte lyckats bli gravida under Clearblue perioden och se om dom också har turen och lyckan efter 31/8.

• Stassa

Hej Forumvärd!

Nu har jag äntligen blivit gravid, och är så lycklig. Men nu undrar jag om skicka vidare fortfarande är igång? Och hur gör jag i sådanna fall, meddelar jag er vem jag vill skicka vidare till, och sen fixar ni resten, eller?

Tack på förjand!    

• Stassa
    Stassa skrev 2013-08-21 08:21:15 följande:
    Hej Forumvärd!

Nu har jag äntligen blivit gravid, och är så lycklig. Men nu undrar jag om skicka vidare fortfarande är igång? Och hur gör jag i sådanna fall, meddelar jag er vem jag vill skicka vidare till, och sen fixar ni resten, eller?

Tack på förjand!    

Är det någon som vet om Forumvärden är på semester?
  • Stassa

Hej Forumvärden!

Eftersom jag inte har fått något svar från er ännu, och idag är sista dagen för "skicka vidare". Så vill jag meddela att jag vill "skicka vidare" till Mobilis.

Mvh Stassa

Svar på tråden Övriga frågor!