turtle01: Tack!

Ja precis, du får testa "utan-halsbränna-teorin"!

Vilka långa arbetspass ni kör! Själv tycker jag att våra 12-timmarsskift är gränsen för hur länge jag orkar jobba på ett dygn. Efter det är jag helt slut..
Skönt med extra kontroller när sköldkörteln strular. Har allt sett bra ut med bebisen hittills?
jennyz: Spännande med RUL om 3 veckor och vad mysigt med buffar där inifrån!

Verkligen drygt med flytningarna men skönt att du iallafall vet vad det beror på. Vattengympa låter ju jätteroligt, hoppas du kan köra igång med det snart igen.
Petto 83: Ser man håret på UL? Vad häftigt!
Jag hoppas verkligen att kroppen har börjat bilda sitt eget progesteron. Tog ingen Lutinus igår och börjar redan ångra det.. idag har det kommit ut Crinone-klumpar och dom är inte vita som tidigare så får se hur det här slutar. Jag hade TD den 27:e så det skiljer 9 dagar mellan dig och mig.
Snöflinga: Det är verkligen konstigt att kliniken ger olika besked. Så borde det absolut inte vara! Hade det varit lika för alla hade man inte behövt fundera och oroa sig. Jaja, nu har jag följt sköterskans instruktioner och Dr Solensten sa vid ET att jag skulle ta progesteronet i 3 veckor så får väl lita på att det är tillräckligt länge.
Våndas är ordet. Alla säger att ruvningstiden är värst, men tiden fram till VUL är tusen gånger värre..
3villbli4: Verkligen tråkigt att höra att du inte börjat må bättre. Anemi låter riktigt allvarligt!

Bra att dom tar tag i saken och gör en ordentlig koll. Du ska ju inte behöva må så här dåligt under hela denna graviditeten också. Håller tummarna för att en lösning hittas så att både du och din bebis får må bra.
Mysigt med fladder i magen. Kul när du varit med om det tidigare och med säkerhet vet vad det beror på!