Nordkristall82 skrev 2013-02-28 18:32:25 följande:
Ok, ett sista inlägg i tråden.
Nej, bryr mig inte ett jota om någon kallar mig hora. Varken anonymt på ett forum eller IRL.
Jag arbetar med något helt annat och vet mycket väl vem jag är och hur jag är. Rasistiska glåpord i form av svennehora har jag också fått slängt efter mig ett antal gånger.
Min analys av det är jag är svensk men inte hora, jag vidhåller att personer som blir kränkta av ditten och datten har problem med sin identitet och självkänsla.
Rasisterna och idioterna som bara vill nedvärdera andra lär man aldrig bli av med, så bättre att skaffa ett försvar i form av självkännedom.
Nu handlar det inte riktigt att man blir kränkt av "av ditten och datten". Men bra, då är du i varje fall konsekvent.
Fridiz86 skrev 2013-02-28 18:31:05 följande:
och hur vet du om jag är gift eller inte? om du kallar mina barn horungar så bevisar du bara hur omogen du är
Om vi nu låtsas att du inte är gift eller tar någon som inte är gift men har barn (mina föräldrar exempelvis).
Man har "alltid" kallat dessa barn för något, är det inte horunge (ett barn som blivit till av hor) så är det oäkting eller bastard.
Varför skulle man inte kalla dina barn för bastarder eller oäktingar egentligen? Eller horungar för den delen? För så har det ju "alltid hetat".