• Anonym (kääääär)

Hjälp jag är så kär!

Jag är så kär att jag håller på att dö! Träffade just the man of my life. Tror att jag vet att han är kär tillbaka men jag får inte tillräcklig kontakt. Hur funkar män som inte vill hålla kontakt varje sekund, minut eller ens timme? Är jag patetisk? Vill ha honom!!!! 
    Någon som kan hjälpa mig!? 

• Svar på tråden Hjälp jag är så kär!
  • Bingo
    Anonym (kääääär) skrev 2013-03-02 04:44:49 följande:
    Ja älskar man flera gånger så måste man väl vara kär? Eller?? Fast det där är en sån där gammal hopplös kärlek från förr! Och han är urusel på att höra av sig, inte så att han inte håller avtalade tider utan mer ringa, smsa, facebooka osv - vill bara prata IRL! Fast jag vill ju ha kontakt precis HELA tiden! Jag menar att män är så där återhållsamma vilket gör att jag blir ännu mer kär! Måste vara självplågare....

Det är ingen idé att generalisera ts. Tänk på att det kan vara lika jobbigt för honom att vara på hela tiden som det är för dig att inte hålla kontakten var 5:e sekund.
  • Bingo
    Orcha skrev 2013-03-02 04:48:30 följande:

Helt underbart ju!

Jag känner mig sjösjuk Kräks
  • Orcha
    Bingo skrev 2013-03-02 04:51:02 följande:

Jag känner mig sjösjuk Kräks

Äh.
    Du är inte ens i strandkanten boi.
    Ajsajt.
  • Anonym (kääääär)
    Bingo skrev 2013-03-02 04:50:14 följande:

Det är ingen idé att generalisera ts. Tänk på att det kan vara lika jobbigt för honom att vara på hela tiden som det är för dig att inte hålla kontakten var 5:e sekund.
    Jag skulle verkligen behöva förstå det där. Hur kan man inte alltid vilja höras? Träffas? Vara med varandra? Jag dööör! ....på ett positivt sätt!  

Jag har en lång annan relation bakom mig och vi hördes jämt. Men det här?? Jag döööör! Hördes iofs igår då...men ändå! Då sa han att han vill prata när vi ses...

Hjälp!!! 
  • Miss Skywalker
    Anonym (kääääär) skrev 2013-03-02 12:52:53 följande:
    Jag skulle verkligen behöva förstå det där. Hur kan man inte alltid vilja höras? Träffas? Vara med varandra? Jag dööör! ....på ett positivt sätt!  

Jag har en lång annan relation bakom mig och vi hördes jämt. Men det här?? Jag döööör! Hördes iofs igår då...men ändå! Då sa han att han vill prata när vi ses...

Hjälp!!! 
    Ta det lugnt så att du inte skrämmer bort honom.. Är ni i dejtingstadiet eller?
  • Anonym (kääääär)
    Miss Skywalker skrev 2013-03-02 13:09:28 följande:
    Ta det lugnt så att du inte skrämmer bort honom.. Är ni i dejtingstadiet eller?
    Ja det kanske man kan säga. Fast vi har träffats och älskat ett antal gånger. Och jag känner honom sedan länge eftersom vi var tillsammans när vi gick i skolan, men bara jättekort. Jobbigt, roligt, härligt, hemskt, mysigt, men han är ju inte van vid mig alls...så...?

Aha du tror jag skrämmer honom...?? Jag som är så snäll och bara vill ge massa kärlek. Men varför ska man vara så tyst?? Jag fattar inte funktionen. Rädd för vad?

Kan bara inte låta bli att vilja höra av mig!!

HJÄLP!

Har berättat för ett fåtal vänner - det är ju alltid bättre att tjata med dem. Är i det där 17 meter höga vågorna JA. 
  • Miss Skywalker
    Anonym (kääääär) skrev 2013-03-02 13:53:15 följande:
    Ja det kanske man kan säga. Fast vi har träffats och älskat ett antal gånger. Och jag känner honom sedan länge eftersom vi var tillsammans när vi gick i skolan, men bara jättekort. Jobbigt, roligt, härligt, hemskt, mysigt, men han är ju inte van vid mig alls...så...?

Aha du tror jag skrämmer honom...?? Jag som är så snäll och bara vill ge massa kärlek. Men varför ska man vara så tyst?? Jag fattar inte funktionen. Rädd för vad?

Kan bara inte låta bli att vilja höra av mig!!

HJÄLP!

Har berättat för ett fåtal vänner - det är ju alltid bättre att tjata med dem. Är i det där 17 meter höga vågorna JA. 
    Uppenbarligen så känner han inte som du, eftersom han inte vill ha lika tät kontakt. Har han sagt vart han står öht?
  • Anonym (kääääär)
    Miss Skywalker skrev 2013-03-02 19:36:02 följande:
    Uppenbarligen så känner han inte som du, eftersom han inte vill ha lika tät kontakt. Har han sagt vart han står öht?
    Ja det har han. Men han gillar inte att ha kontakt på telefon, mail osv utan vill prata bara när vi ses. Är bortrest nu och vi ses i veckan. Är jag desperat? Eller desperat??? Så fånigt!  
  • Anonym

Jag skulle nog vänligt men bestämt dra mig ur om en man började bete sig så mot mig att jag skulle känna mig förföljd och kvävd av all uppmärksamhet och ömhetsbetygelöser. Jag skulle se honom som desperat och avsluta det innan det hann börja. Så funkar jag. Jag behöver en man som håller mig lite på avstånd men ändå visar han gillar mig. Svår balansgång. Var försiktig så du inte skrämmer iväg honom och ge honom space. MItt råd. Glad

• Anonym (kääääär)
    Anonym skrev 2013-03-03 22:06:34 följande:
    Jag skulle nog vänligt men bestämt dra mig ur om en man började bete sig så mot mig att jag skulle känna mig förföljd och kvävd av all uppmärksamhet och ömhetsbetygelöser. Jag skulle se honom som desperat och avsluta det innan det hann börja. Så funkar jag. Jag behöver en man som håller mig lite på avstånd men ändå visar han gillar mig. Svår balansgång. Var försiktig så du inte skrämmer iväg honom och ge honom space. MItt råd. Glad
    Tack för rådet. Jag behöver förstå att det är så för vissa. Har inte svårt att visa kärlek alls. Tycker att de där "spela svåråtkomliga" signalerar att de är ointresserade. Men man kan alltså vara intresserad och samtidigt inte ta kontakt?? Mysko beteende - i mina ögon. 

En instruktion hur jag ska tänka?? Finns det? 
Svar på tråden Hjälp jag är så kär!