Anonym skrev 2013-03-06 20:28:10 följande:
Varför tror du inte att han följer sitt hjärta? Det kanske är just det han gör! Jag tycker att han låter rätt klok. Jag tror inte att det är smart att rusa in i ett förhållande bara för att man blir så där blixtförälskad. Alla har sitt bagage, vissa mer komplicerat än andra. Då är det bra att lära känna varandra först innan man planerar en framtid tillsammans. Man kanske vill undvika fallgropar som man ramlat ner i tidigare? Ta tiden att lära känna varandra, dejta, prata... är det rätt så blir det ni två!
Så kloka ord. Han är klok och helt fantastisk person.
Men klok och galet förälskad går ju inte så himla bra ihop just nu kan jag säga...
Varför kan man inte rusa in i ett förhållande om man är blixtförälskad? Hjärtat är en rätt bra beslutsfattare om man vågar lita på det. Det är min erfarenhet. En del verkar tro att "om jag är snål med kärlek så blir jag mindre sårad sen". Kanske de har rätt?
Han ångrar inget, han tycker om mig, men vill ändå ta det lite lugnt. Är inte det att jag är dumpad?? Så uppfattar jag det även om vi ska ses igen.
Jag har nog inte tänkt på att vi har ett förhållande, men det har du ju rätt i. Det har vi ju...
Tusen tack för kloka ord. Dejta, prata, tja...det blir väl så. Jag har inte tänkt något annat heller så.
Jo det är det där med att höras mellan träffarna är viktigt för mig. Jag går under! Vill dra. Så han kommer nog inte få mig ändå, fast han tycker om mig. Klarar inte det här kalla okärleksfulla, fast jag är jättekär.
Synd.