• älskarlivet81

    Dålig kundservice på RUSTA.

    Varför anmälde du inte skadan direkt på flygplatsen?


    Labolina70 skrev 2013-03-02 16:20:32 följande:
    OK, tack för tips!

    Ska skriva till flygbolaget då så får vi se vad de säger. Hoppas de hjälper mig, även om jag faktiskt tycker att det är väskan som är dålig. Jag har full förståelse för att flyplatspersonalen inte kan hantera väskorna med "silkesvantar".

     

  • älskarlivet81

    Då vet du det till nästa gång! Det är ju flygbolaget som troligen tagit sönder väskan så det är.där du har störst chans att få ersättning.


    Labolina70 skrev 2013-03-02 18:56:10 följande:
    Därför att vi hade rest i 11 timmar med våra två barn och var trötta. Vi ville bara åka hem! Dessutom trodde jag som sagt att det var Rustas sak att reklamera, inte flygbolagets. Jag hade ingen aning om att man skulle vända sig till flygbolaget.

  • älskarlivet81

    Antingen till flygbolagets disk eller till en reklamationsdisk.


    plingelinge skrev 2013-03-02 19:12:35 följande:
    var vänder man sig någonstans på flygplatsen om något sånt händer?

Svar på tråden Dålig kundservice på RUSTA.