• trz

Barnlösa, vad gör ni för skoj som småbarnsföräldrarna missar?

Lite OT nu menmen.. Det kanske är superlöjligt av mig att försöka komma med tips , ni har säkert provat precis allt.. Men jag har haft oskyddat sex sen jag var 13, och blivit gravid tre gånger. Första åren trodde jag inte att jag kunde bli gravid eftersom jag alltid körde oskyddat, men tre gånger har jag provat och blivit gravid varje gång.. Direkt efter sex låg jag med benen mot väggen och rumpan i vädret, som att jag stod på axlarna/nacken.. Låg så en halvtimma minst varje gång, och varje gång vart det ett plus.. Säkert bara sammanträffande.. Men värt ett försök om man inte provat

• trz

Nej.. Två av gångerna jag legat så var det bara "på kul" hade ingen aning om ägglossning.. Sen sexade vi mycket runt ÄL utan att något hände, tills jag en dag provade igen och vart gravid, har alltså bara legat så tre gånger, och alla gånger vart det så!

• trz

Ja, det är antagligen bara ett sammanträffande, som jag skrev i det första inlägget. Jag trodde ju inte jag kunde bli gravid då jag inte vart gravid trots oskyddat på 4 år. Var inte meningen att det skulle låta elakt på något sätt.

Svar på tråden Barnlösa, vad gör ni för skoj som småbarnsföräldrarna missar?